مدل های سفره هفت سین ساده و ارزان اما شیک و خاص

0

ایده های متنوع و جذابی برای تزیین سفره هفت سین وجود دارد که با توجه به مدل و وسایلی که در آن استفاده می شود، هزینه های متفاوتی دارند. اما اغلب افراد ترجیح می دهند به دنبال ایده های کم خرج باشند تا بتوانند هر سال هفت سین متفاوتی بچینند. از این رو در این مطلب مجموعه ایی متنوع از ایده های هفت سین ساده و ارزان را ارائه می دهیم که می توانند راهنمای مناسبی برای شما عزیزان باشند.

۲۵ مدل سفره هفت سین ساده و ارزان

چیدمان و تزیین سفره هفت سین کاملا سلیقه ایی است و هر فرد ممکن است سبک خاصی را بپسندد، به طور مثلا برخی افراد هفت سین لاکچری و مدرن را دوست دارند و در مقابل برخی ترجیح می دهند آن را سنتی بچینند، ممکن است فردی بخواهد میز یا سفره وسیعی داشته باشد و یا هفت سین مینیمال را ترجیح دهد. در هر صورت انتخاب هر یک از این مدل ها کاملا سلیقه ایی است. هفت سین ۱۴۰۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است شما بخواهید برای سال جدید، از خلاقیت و ابتکار خود برای تزیین سفره استفاده کنید.

هفت سین ساده و ارزان

در این میان اغلب افراد ترجیح می دهند به سراغ مدل های هفت سین ساده و ارزان بروند، این مدل ها در عین ساده بودن بسیار زیبا و جذاب هستند و می توانند انتخاب مناسبی برای شروع سال جدید باشند. در ادامه تصاویری از این سبک سفره های هفت سین را مشاهده می نمایید که بسیار خلاقانه و زیبا چیده شده اند و انتخاب فوق العاده ایی برای شما عزیزان هستند و می توانید با ایده گرفتن از آنها دیزاین زیبایی داشته باشید.

هفت سین جدید

هفت سین جدید و زیبا

هفت سین سال 1402

سفره هفت سین ساده و ارزان

سفره هفت سین ساده و ارزان

عکس سفره هفت سین

هفت سین جدید

عکس سفره هفت سین

مدل هفت سین ساده

هفت سین جدید و خاص

هفت سین ساده و شیک

سفره هفت سین جدید

تزیین هفت سین جدید و ساده

مدل هفت سین جدید و ساده

هفت سین جدید و شیک

مدل هفت سین ساده

میز هفت سین جدید

هفت سین ساده عروس

هفت سین شیک

مدل هفت سین جدید

هفت سین مسی

تزیین هفت سین زیبا

تزیین هفت سین جدید و خاص

همانطور که ملاحظه نمودید این مدل هفت سین ها در عین سادگی بسیار زیبا و شیک هستند و در اغلب آنها سعی شده است از وسایل در دسترس و یا ارزان و کم خرج استفاده شود و بدین شکل و با خلاقیت و سلیقه شخصی زیباترین سفره ها چیده شده است که هر یک ایده جذابی برای شما عزیزان محسوب می گردند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید