تزیین هفت سین لاکچری و مدرن برای عید ۱۴۰۲

0

چیدن سفره هفت سین شیک و متفاوت نیاز به مهارت خاصی ندارد، تنها کافیست با اصول چیدمان آشنا شوید و برای انتخاب آیتم های سفره نهایت سلیقه و خلاقیت را به کار ببرید. در این میان مشاهده مدل های اجرا شده نیز می تواند راهنمای مناسبی برای شما عزیزان در جهت چیدن سفره هفت سین خاص باشد. از این رو قصد داریم در ادامه ۳۰ مدل تزیین هفت سین لاکچری و خاص را معرفی نماییم که مطمئنا از تماشای آنها لذت خواهید برد.

مدل هفت سین جدید

تزیین سفره هفت سین لاکچری عروس با ایده های خاص و مدرن

چیدن سفره هفت سین یکی از رسم های قشنگ ایرانی است که قبل از شروع سال جدید انجام می گیرد اما اغلب ما از اوایل اسفند ماه در تدارک و انتخاب مدل هفت سین هستیم تا زیباترین سفره را بچینیم. همانطور که گفتیم برای انتخاب مدل هفت سین نیاز داریم با جدیدترین ایده ها در این زمینه آشنا شویم. تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۲ نیز شامل این قانون می شود و برای اینکه بتوانید زیباترین هفت سین سال خرگوش (۱۴۰۲) را بچینید بهتر است از قبل با مدل های جدید و خاص سفره هفت سین آشنا شوید.

تزیین هفت سین خاص و شیکهفت سین با ظروف مسی شیک

مدل هفت سین چوبیهفت سین چوبی مدرن

مدل هفت سین شیکهفت سین زیبا و شیک

هفت سین لاکچری عروسمدل هفت سین شیک و خاص

میز هفت سین عروسهفت سین شیشه ایی زیبا

تزیین هفت سین با گل طبیعیتزیین هفت سین مدرن و شیک

هفت سین با ظروف چینیسفره هفت سین ۱۴۰۲

هفت سین با ظروف مسیهفت سین مسی شیک

مدل هفت سین مدرن و شیکتزیین هفت سین جدید

تزیین سفره هفت سینمدل هفت سین شیک و خاص

سفره هفت سین مدرندیزاین هفت سین روی میز

دیزاین هفت سین شیکهفت سین مینیمال شیک

دیزاین هفت سینتزیین میز هفت سین شیک

برای چیدن سفره هفت سین لاکچری و مدرن باید از آیتم هایی استفاده کنید که کاملا به روز هستند و زیبایی هفت سین شما را چندین برابر می کنند. به مدل سبزه عید، ظروفی که قرار است سین ها را داخل آن قرار دهید، مدل آینه و شمعدان و در نهایت چیدمان کلی سفره هفت سین توجه نمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید. تصاویر زیر نمونه هایی از بهترین مدل های هفت سین با سبک مدرن هستند که می توانند الگوی خوبی برای شما عزیزان باشند.

سفره هفت سین لاکچری

تزیین هفت سین لاکچری

سفره هفت سین مدرن

هفت سین با وسایل ساده

هفت سین لاکچری و زیبا

هفت سین شیک و خاص

سفره هفت سین شیک و زیبا

تزیین هفت سین خاص

تزیین هفت سین زیبا

هفت سین شیک و ساده

مدل هفت سین سنتی

هفت سین ساده و شیک

هفت سین لاکچری

تزیین هفت سین مسی 1402

تزیین میز هفت سین لاکچری

تزیین میز هفت سین 1402

چیدن سفره هفت سین یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین کارهای آخر سال است که اغلب افراد با سلیقه شخصی و خلاقیتی که دارند سعی می کنند زیباترین و به روزترین دیزاین را در این زمینه داشته باشند. شما نیز می توانید سفره هفت سین دلخواه را بچینید و البته در این زمینه از ایده های معرفی شده استفاده کنید و با هفت سین زیبایی که چیده اید سال جدید را شروع کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید