کاردستی با چوب با ایده های جذاب که تاکنون ندیده اید

57

ساخت کاردستی با چوب یکی از هنرهای جذابیه که با اون میشه وسایل متنوع و زیبایی ساخت. البته این کاردستی رو علاوه بر بچه ها بزرگتر ها هم میتونن بسازن و اونو به بچه ها هدیه بدن و یا توی خونه ازش استفاده کنن. ساختن وسایل متنوع با چوب، خلاقیت جالبیه که مطمئنا میتونه برای ساعت های طولانی بچه ها رو سرگرم کنه. پس با این آموزش زیبا و متفاوت همراهم باشید.

نحوه ساخت کاردستی با چوب بستنی برای کودکان:

با چوب های مختلف می تونید اقدام به ساخت کاردستی خانه، کاردستی تفنگ، کاردستی ماشین و… برای بچه ها نمایید. این نوع آموزش کاردستی که امروز تصمیم دارم بهتون یاد بدم احتیاج به وسایل زیادی نداره و در اصل نوعی خلاقیت با چوب بستنی به حساب میاد که به شکلهای مختلف ساخته میشه. اولین کاردستی که میخوام ساختشو بهتون یاد بدم، یه جا قلمی خیلی زیباس که راحت هم ساخته میشه. برای اینکار شما علاوه بر چوب بستنی به یه رول دستمال کاغذی و مقداری چسب چوب هم احتیاج دارین که میتونین به جای رول، اونو با مقوا بسازین. چوب ها رو آغشته به چسب کنید و اونها رو به رول استوانه ایی بچسبونین.

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

میتونین چوب ها رو رنگ کنید تا جا قلمی شما فانتزی تر شه، همچنین میشه از دو ردیف چوب بستنی استفاده کرد و از تکه های ریزتر چوب برای تزئین جا قلمی استفاده کنید.

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

یه روش دیگه هم برای ساخت این نوع کاردستی هست. اونم اینکه به جای رول مقوایی از قوطی خالی نوشابه استفاده کنید و چوب ها رو با نخ دور قوطی ببندین. راستی تا فراموش نکردم بگم که از این کاردستی زیبا میشه به عنوان گلدان و جا انواع وسیله ها استفاده کرد.

کاردستی با چوب

همچنین میشه این هنر و کاردستی جالب رو با رنگ آمیزی و نقاشی روی اون زیباتر کرد.

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

علاوه بر جاقلمی میشه به راحتی با استفاده از چوب بستنی فرشته، آدم برفی و یا عروسک های مختلف ساخت. که برای اینکار احتیاج به کمی دقت و خلاقیت دارین.

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

خب دوستهای خوبم شما موقع ساخت این کاردستی های زیبا و جالب میتونین خیلی راحت با کنار هم قرار دادن چوبها و اتصال اونها به هم در قسمت های مختلف یه زیر لیوانی و یا جایی برای وسیله ها بسازید و توی خونه به راحتی از اون استفاده کنید.

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

اینم چند نمونه کاردستی خیلی ناز که با چوب بستنی میتونین اونها رو بسازین و همینطور میتونین برای ساخت مدل های مختلف از اونها ایده بگیرین.

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی با چوب

عکس هایی که در ادامه می بینید نمونه های خلاقانه و زیبایی هستند که با چوب بستنی ساخته شده اند و می تونند الگویی برای شما دوستان هنرمند باشن تا با چوب بستنی هایی که در منزل دارید کاردستی های بامزه و جالبی بسازید.

کاردستی جدید با چوبساخت جاقلمی با چوب بستنی

ساخت کاردستی فانتزی جدیدکاردستی فانتزی و رمانتیک

ساخت کاردستی کلبه برای بچه هاساخت کلبه چوبی برای بچه ها

کاردستی خانه با چوبخلاقیت جالب با چوب

کاردستی با چوب بستنی برای بچه هاکاردستی جالب برای کودکان

کاردستی های خلاقانه با چوبساخت میز و صندلی با چوب بستنی

ساخت نیمکت با چوب بستنی

امیدوارم از ساخت این کاردستی های بامزه لذت برده باشید و با ایده گرفتن از این مدل ها، کاردستی های زیبایی بسازین. راستی دوستهای خوبم نظر فراموش نشه. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

۵۷ دیدگاه

  1. محمد علی رنجبر در

    سلام دوستان عزیز
    من میخوام از این چوب بستنی در تهران پیدا کنم ولی نمی توانم اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم

    • سلام دوست عزیز. برای تهیه چوب بستنی می توانید به داروخانه برید و تقاضای آبسلانگ کنید. ( آبسلانگ نام پزشکی چوب بستنی است که اغلب پزشکان از اون استفاده می کنند) اینطوری به صورت بسته بندی و با تعداد بالا هم می تونید خریداری کنید. موفق باشید.

  2. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووششششششششششششششششششششششششششششششششششگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگللللللللللللللللللللللللللل ببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

  3. نرگس اعتمادی در

    سلام. ممنون بابت مطالب آموزنده و جالبی که میزارید. من اسم سایت شما رو ذخیره کردم و هر روز بهش سر میزنم و از مطالب جدیدی که میزارین استفاده میکنم. ممنون بابت آموزش های مفیدی که میزارین.

  4. اگه بخوایم این چوب ها رو از دارو خونه تهیه کنیم باید بگیم چه چیزی می خوایم
    خیلی خوب و آموزنده بود ولی ای کاش از کاغذ و مقوا هم کاردستی میذاشتین

    • سلام دوست عزیز، اسم پزشکی این چوب ها آبسلانگ است که به چوب معاینه گلو معروفه. کاردستی هایی با کاغذ و مقوا و سایر وسایل هم داریم که برای مشاهده باید به مطالب مرتبط و بقیه صفحات سایت مراجعه کنید. موفق باشید.

  5. خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب بود ممنون که گذاشتین تو سایت چیزای دیگه هم بگذارید لطفا خواهشمندم نضرم رو قبول کنین ممنون بازم ♥♡■□●○♥♡■□●○lol:-[:(x):P:D=);):)

    • سلام دوست عزیز. میتونی از رنگ روغن مخصوص نقاشی، رنگهای اکرلیک و همینطور گواش استفاده کنی. موفق باشی دوست خوبم

  6. خیلی ممنونم عالی بود
    ما که باید برای درسمون هر هفته بکباردوکاردستی با موضوعی مختلفی که معلمامون میگن درست کنیم
    ایده ها و عکس های شما هم خیلی به درد من خورد با زم ممنون

  7. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ققققققققققققققققققققققققققققققششششششششششششششششششششششششششنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ ببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  8. کارهای زیبایی بودند راستی به اون چوب بستنی های گرد آبسلان میگن . می تونیداز داروخونه ها تهیه بکنیدش . بازم اگه کاردستی درست کردید تصویرش رو بگذارید ما هم استفاده کنیم

  9. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  10. خیلی قشنگ بودن فقط روزی چند تا بستنی میخورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ولی قشنگ بود ممنون

  11. سلام. زیبا هستند
    من هم ۲ تا کار ساختم یک خانه دوبلکس و یک آباژور. متاسفانه فقط ۱۰ درصد چوب هایی که میخرم صاف هستند. آیا اگر از لوازم پزشکی چوب تهیه کنم کاملا همه صاف هستند؟

    • سلام دوست عزیز. بله من از لوازم پزشکی گرفتم و تقریبا همه چوبها صاف و یکدست بودن. اگه چوب هایی که تهیه کردین تاب دارن میتونید اونها رو نمدار کنید و زیر یک وسیله سنگین چند ساعتی بزارید اینطوری تاب چوب گرفته میشه. موفق باشید

  12. سلام دوستنا عزیز.من فکر میکنم اگر کلبه هایی که من ساختم رو ببینید لذت زاید الوصفی ببرید..چنانچه تمایل دارید ببینید اطلاع بدید.

      • سلام دوست عزیز، تو این سایت روز در میان یه مطلب جدید میذارم که بین دسته بندی های مختلف تقسیم میشه و حدودا هفته ایی یک کاردستی برای شما دوستهای خوبم میذارم. موفق باشید

    • شما میتونی به راحتی از فروشگاه ها و مغازه هایی که لوازم پزشکی میفروشن این چوب ها رو به صورت بسته ایی تهیه کنی، میدونی که مصرف پزشکی هم داره.

  13. اینا خیلی نازن
    همین الان تصمیم گرفتم از این چوب بستنی گردا جمع کنم این مدلی شو هم راحت میشه از بازار خرید

یک نظر دهید