برای عید ۱۴۰۲ از این مدل سبزه های جذاب استفاده کن

0

سبزه عید را می توان یکی از اصلی ترین سین های سفره هفت سین دانست که به هیچ وجه قابل حذف نیست و جایگزینی ندارد. این سبزه می تواند با بذرهای مختلف تهیه گردد که هر یک زیبایی خاص خود را دارند، با این حال نوع بذر، سبک کاشت سبزه، نوع ظرف انتخابی و دیزاین آن در زیبایی سبزه سفره هفت سین نقش مهمی دارند. ما در این مطلب مجموعه ایی از انواع مدل سبزه عید ۱۴۰۲ را گردآوری کرده ایم که مطمئنا تماشای آنها به شما عزیزان برای انتخاب سبزه و کاشت آن کمک می کند.

۲۲ مدل سبزه عید ۱۴۰۲ با بذرهای متنوع

برای داشتن یک هفت سین لاکچری و زیبا لازم است به تمامی اقلام سفره توجه نمایید و سعی کنید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. سبزه نیز یکی از این اقلام و سین های سفره می باشد که لازم است به آن توجه خاصی نمایید. سبزه عید با عدس، سبزه ماش، سبزه گندم، سبزه با مرکبات، سبزه شاهی، سبزه خاکشیر و… از جمله سبزه های زیبا و در عین حال پرطرفدار هستند که می توانید آنها را به عنوان مدل سبزه عید ۱۴۰۲ انتخاب نمایید و اطمینان داشته باشید که زیبایی خاصی به سفره هفت سین ۱۴۰۲ شما می بخشند.

مدل سبزه عید 1402سبزه با هسته مرکبات

مدل سبزه خاکشیرکاشت سبزه خاکشیر به شکل کلاه

سبزه گندمسبزه زیبا با بذر گندم

مدل سبزه عید سبزه عید با بذر عدس

کاشت سبزه عید 1402سبزه نارنج برای عید نوروز

در ادامه تصاویری از زیباترین مدل های سبزه عید را مشاهده می نمایید که برای تهیه آنها به تمامی آیتم ها از جمله بذر سبزه، زمان مناسب کاشت، چگونگی کاشت، ظرف مناسب و تزیین سبزه توجه شده است و با ایده گرفتن از آنها می توانید سبزه ایی زیبا و جذاب تهیه نمایید و با آن سفره هفت سینی خاص بچینید.

سبزه عید 1402

سبزه عید شیک و زیبا

مدل سبزه جدید

سبزه سفره هفت سین 1402

مدل سبزه عید

سبزه عید 1402

مدل سبزه عید

مدل سبزه عید جدید و متفاوت

سبزه با بذر مرکبات

مدل سبزه عید شیک و زیبا

سبزه داخل تنگ ماهی

سبزه عید شیک و زیبا

کاشت سبزه عید با هسته مرکبات

مدل سبزه عید شیک

سبزه عید با بذر گندم

همانطور که مشاهده نمودید سبزه های تهیه شده برای سفره هفت سین تنوع بالایی دارند که به دلخواه و با توجه به مدل سفره هفت سینی که تدارک دیده اید، می توانید سبزه مناسب را تهیه کنید. توجه داشته باشید که نور، دما و آبیاری مناسب نقش مهمی در زیبایی همه مدل های سبزه دارند پس از آنها غافل نشوید و سعی کنید بهترین مراقبت از سبزه عید را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید