طرز تهیه سوپ پیازچه رستورانی مخصوص فصل پاییز

0

سوپ پیازچه یکی از سوپ های بین المللی است که در اغلب کشورها تهیه می گردد و اغلب به عنوان پیش غذا سرو می گردد، اما به دلیل مقوی بودن می توان به عنوان یک وعده اصلی خصوصا برای افراد بیمار تهیه و سرو نمود. با اینکه مواد اولیه اصلی این سوپ، پیازچه می باشد اما طعم خوبی که دارد حتی برای افرادی که به این ماده غذایی علاقه ایی ندارند نیز دلچسب می باشد. در ادامه طرز تهیه سوپ پیازچه رستورانی با طعمی عالی را مشاهده می نمایید.

طرز پخت سوپ پیازچه

دستور تهیه سوپ های مختلف تا حدی شبیه به هم هستند، اما گاهی اضافه کردن یک ماده غذایی متفاوت باعث می شود طعم و مزه ایی خاص را تجربه نمایید. سوپ پیازچه نیز از این دسته سوپ ها محسوب می گردد که مطمئنا با یکبار امتحان آن از طرفدارانش خواهید شد. سوپ و آش اغلب به عنوان پیش غذا مورد استفاده قرار می گیرند اما این سوپ به دلیل مقوی بودن می تواند جایگزین خوبی برای وعده اصلی غذا باشد. سوپ پیازچه را می توان با مرغ و یا آب مرغ تهیه کرد که انتخاب آن سلیقه ایی است.

طرز پخت سوپ پیازچه

جو پرک : ۵ قاشق غذاخوری

هویج متوسط : یک عدد

پیازچه خرد شده : ۳ قاشق غذاخوری

آب مرغ : یک لیوان

آب : یک لیوان

شیر : یک لیوان

نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرز تهیه سوپ پیازچه مجلسی:

ابتدا هویج رنده شده و جو پرک را داخل قابلمه بریزید، آب مرغ و آب را اضافه کنید و تقریبا نیم ساعت روی حرارت ملایم قرار دهید تا بپزد. سپس پیازچه خرد شده را اضافه کرده و بعد از کمی جوش زدن شیر  گرم را نیز اضافه نمایید تا سوپ جا بیفتد. در این زمان بهتر است درب قابلمه را نیمه باز بگذارید تا سوپ سر نرود. در مرحله آخر نمک و فلفل را نیز اضافه کنید. سوپ شما آماده است.

سوپ پیازچه

این سوپ خوشمزه را می توان به جای جو پرک، با جو کامل تهیه کرد، در این صورت جو را از شب قبل خیس کنید و آن را بپزید سپس دیگر مواد را اضافه کنید تا سوپ شما خوب جا بیفتد.

طرز تهیه سوپ پیازچه

با این مقدار مواد اولیه سوپی تقریبا به اندازه دو نفر تهیه می شود، در صورتی که تعداد افراد بیشتر می باشد مواد اولیه را به همان نسبت ذکر شده در بالا اضافه نمایید. در ضمن در صورت تمایل به استفاده از مرغ، تکه های مرغ را بعد از پخت از سوپ خارج کرده و بد از ریش ریش کردن مجددا به داخل سوپ برگردانید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید