تجربه ایی متفاوت و جذاب برای ساخت عروسک ساده در خانه

0

درست کردن عروسک در منزل یکی از ایده های جذاب کسب درآمد محسوب می گردد که به شکل های مختلف انجام می گیرد و افراد با توجه به خلاقیت و توانایی خود سعی می کنند آن را انجام دهند. اگر شما تجربه ساخت عروسک را ندارید پیشنهاد می کنیم از ساخت عروسک ساده و آسان شروع کنید و سعی کنید با کمی خلاقیت یک عروسک زیبا و جذاب بسازید.

آموزش ساخت عروسک ساده با نمد

برای ساخت عروسک می توان از وسایل و مواد اولیه مختلفی استفاده نمود و بدین شکل عروسک های متفاوتی ساخت. به طور مثال دوخت عروسک پارچه ای اغلب با پارچه های نخی انجام می گیرد و یا ممکن است شما اقدام به عروسک سازی با پولیش نمایید که یکی از عروسک های جذاب برای بچه ها می باشد و یا از نمد، کاغذ، مقوا و… برای درست کردن عروسک استفاده نمایید. عروسکی که امروز قصد آموزش ساخت آن را داریم نوعی عروسک دخترانه زیبا و ساده است که به راحتی می توانید آن را در منزل و با کمترین امکانات بسازید.

عروسک دختر جدید و بامزه

برای شروع درست کردن عروسک ب مقداری پارچه، سیم گلسازی و نخ نیاز داریم. بهتر است از سیم با ضخامت مناسب استفاده نمایید تا عروسک زیباتری داشته باشید. سیم ها را به شکل زیر کنار هم قرار دهید و با نخ ببندید و با پارچه سر عروسک را بسازید.

سطح سیم ها را با نخ بپوشانید و به بدن عروسک فرم دهید.

آموزش ساخت عروسک آسان

عروسک ساده دختر

حال تمام سطح بدن عروسک را با پارچه سفید بپوشانید.

عروسک ساده دخترانه

حال زمان آن رسیده است که برای عروسک مان لباس تهیه کنیم. می توانید از هر نوع پارچه ایی برای این کار استفاده نمایید. و بعد از تهیه الگوی لباس و برش پارچه ها اقدام به دوختن لباس عروسک نمایید.

ساخت عروسک جدید دخترانه

آموش ساده ساخت عروسک

برای عروسک مو، اجزا صورت و… تهیه کنید و بدین صورت زیبایی عروسک تان را تکمیل نمایید.

عروسک دختر ساده و زیبا

عروسک زیبای ما تکمیل شد. به این صورت شما هم می توانید یک عروسک دختر جذاب و دوست داشتنی تهیه کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

عروسک دخترانه ساده

تصویر زیر گویای تمامی مراحل ساخت عروسک ساده و زیبای ما می باشد که با مرور آن می توانید عروسکی بهتر و زیباتر بسازید.

ساخت عروسک ساده

همانطور که مشاهده نمودید عروسک دختر به راحتی و خیلی آسان ساخته شد و شما به سادگی و با کمترین امکانات توانستید یک عروسک بامزه و بسیار زیبا بسازید. حال از شما عزیزان دعوت می نماییم برای مشاهده آموزش های متنوع تر از دیگر مطالب مجله ما دیدن نمایید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید