با تزیین یخ های قالبی، مهمان ها را سوپرایز کن

0

تزیین و دیزاین خوراکی ها و غذاها مسئله ایی است که در همه دوران ها مورد توجه قرار می گرفته، اما حال با توجه به دسترسی راحت به دنیای مجازی و همچنین استفاده از ایده های خلاقانه و متفاوت توجه بیشتری به دیزاین های متنوع می شود. این تزیینات شامل هرگونه دیزاینی می باشند که با آن ظرف غذا، میوه، نوشیدنی و…جذابیت و زیبایی بیشتری خواهند داشت. یکی از این دیزاین های جذاب تزیین یخ است که مطمئنا اغلب ما از آن غافل می شویم اما ناگفته نماند که با همه سادگی اش نشان از سلیقه و هنر میزبان دارد.

۲۰ مدل تزیین یخ برای نوشیدنی های سرد

از یخ های تزیینی زیبا و جذاب می توان برای تزیین نوشیدنی های سرد نهایت استفاده را برد و بدین شکل پذیرایی فوق العاده ایی داشت، همانگونه که می دانید انجام انواع تزیین و دیزاین به نوعی احترام به مهمان است و از آن گذشته نشان دهنده سلیقه و هنر میزبان می باشد. پس با کمی خلاقیت می توان تزیینات بسیار زیبایی انجام داد و بعد از تهیه نوشیدنی های سرد و خنک از این یخ ها استفاده کرد. برای تزیین یخ می توان از انواع گل تازه یا گل خشک، برش های میوه، خاکشیر، تخم شربتی و… استفاده نمود با این یخ های زیبا، سرو انواع شربت یا آبمیوه را زیباتر نمود.

تزیین یخ های زیبا

برای تهیه یخ های تزیینی کافیست آنچه را که برای دیزاین نیاز دارید داخل قالب یخ بریزید و بعد از اینکه روی آن ها را با آب پوشاندید چند ساعتی داخل فریزر قرار دهید تا یخ کامل ببندد و به این شکل صاحب یخ های زیبایی شوید. فقط توجه داشته باشید که یخ را در زمان سرو به نوشیدنی اضافه کنید تا باز نشود و زیبایی خود را از دست ندهد.

مدل یخ های قالبی جدید

تزیین نوشیدنی های سرد

تهیه یخ های قالبی زیبا

دیزاین یخ با میوه

تصاویر زیر نمونه های زیبا از یخ های تزیینی زیبا هستند که همانگونه که گفته شد به راحتی تهیه می شوند و زیبایی خاصی دارند.

تزیین یخ با گل

یخ های تزیینی با گل محمدی

طرز تهیه یخ های میوه ای

مدل یخ های تزیینی زیبا

تزیین آبمیوه با یخ

تزیین انواع یخ با میوه و گل

طرز تهیه یخ با میوه

دیزاین یخ با نعناع و گل

عکس هایی که در ادامه مشاهده می نمایید ایده هایی برای تزیین نوشیدنی های سرد از جمله شربت و آبمیوه هستند که با بخ های تزیینی دیزاین شده اند و هر یک می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

دیزاین شربت با یخ

طرز تهیه یخ با خاکشیر

تزیین یخ با گل خشک

ذیزاین یخ های زیبا

تهیه یخ با گل خشک

تزیین لیوان شربت

تزیین یخ با میوه و گل

همانگونه که مشاهده نمودید یخ های تزیینی زیبایی و جذابیت زیادی به انواع نوشیدنی می بخشند پس بهتر از همین حالا دست به کار شوید و با ایده گرفتن از مدل های بالا اقدام به تهیه انواع یخ با گل، میوه و… نمایید و بدین صورت پذیرایی شیک و لاکچری داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید