روش های ساده و شیک برای تزیین قهوه و آرت زدن روی قهوه

0

ایده های متنوعی برای تزیین قهوه وجود دارد و با ترفندهای ساده می توان دیزاین زیبایی روی فنجان قهوه انجام داد. بدین منظور لازم است از قبل با این سبک تزیینات آشنا شوید و بعد از انتخاب دیزاین مورد نظر آن را روی فنجان قهوه پیاده نمایید.در این مقاله قصد داریم به معرفی ترفندهایی در این زمینه بپردازیم. تا پایان ما را همراهی نمایید.

تزیین قهوه

۲۱ ترفند جذاب برای تزیین قهوه با روش کافی شاپ ها

تزیین نوشیدنی های سرد و گرم یکی از بهترین ایده ها برای پذیرایی از مهمان است و به این شکل می توانید هنر و سلیقه خود را در میزبانی نشان دهید. همانطور که به تزیین بستنی، دسر، کیک، میوه و… می پردازیم با تزیین کردن نوشیدنی های مختلف نیز می توان میزبانی فوق العاده ایی داشت. در مطالب قبلی طرز تهیه قهوه ترک را آموزش دادیم حال می خواهیم ترفندهایی برای دیزاین فنجان قهوه را معرفی کنیم که مطمئنا مورد توجه شما قرار می گیرند.

تزیین روی قهوه

دیزاین فنجان قهوه

تزیین ساده قهوه

برای دیزاین قهوه می توانید از شابلون استفاده نمایید که با این روش به راحتی می توان تزیینات دلخواه را انجام داد، اما گاهی ممکن است به شابلون دسترسی نداشته باشید، نگران نباشید در این صورت نیز می توانید از ترفندهای ساده استفاده کنید و تزیینات زیبایی داشته باشید.

تزیین قهوه لاکچری

دیزاین قهوه با فوم شیر

فنجان قهوه شیک

آرت فنجان قهوه

دیزاین قهوه با فوم شیر

تزیین قهوه شیک

دیزاین قهوه با فوم شیر

برای تزیین قهوه می توانید از قوم یا کف شیر، خامه، کاکائو، شکلات و… استفاده نمایید و دیزاین فوق العاده ایی داشته باشید. در ادامه مجموعه ایی از زیباترین ایده ها برای دیزاین قهوه را ملاحظه می نمایید که با انجام آنها می توانید فنجان قهوه شیک و زیبایی داشته باشید.

دیزاین قهوه

تزیین روی قهوه

دیزاین فنجان قهوه

تزیینات قهوه

آرت زدن رو فنجان قهوه

تزیین فنجان قهوه

تزیین نوشیدنی های گرم

دیزاین قهوه با روش کافی شاپ ها

تزیین نسکافه

همانطور که مشاهده نمودید ترفندهای ساده و جذابی وجود دارد که با ایده گرفتن از آنها می توانید فنجان قهوه را به زیبایی دیزاین نمایید و از هنر و سلیقه خود نهایت استفاده را ببرید. برای مشاهده دیگر ایده ها و تزیینات حتما از بقیه مطالب مجله ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید