مدل نقاشی روی شیشه جدید و زیبا و هنر ویترای

3

مدل نقاشی و ایده های جدید و زیبا برای نقاشی کمک میکنه کارهای جدید و متفاوتی انجام بدید و از هنرتون لذت ببرید. مشاهده مدل های جدید نقاشی روی شیشه سهم بزرگی در ایفای طرح ها و مدل های جدید داره. با این مدل های فوق العاده زیبا در ادامه مطلب همراهم باشید.

مدل نقاشی روی شیشه:

مدل نقاشی و طراحی کمک بزرگی به خلق آثار جدید میکنه و خیلی راحت میتونید برای نقاشی هایی که میخواین بکشین ایده بگیرید و طرح های متفاوتی داشته باشید. همینطور که گفتم امروز با مدل های جدیدی از نقاشی روی شیشه در خدمتتون هستم و امیدوارم از این مدل های زیبا خوشتون بیاد و از اونها نهایت استفاده رو ببرید. اولین مدل هایی که میبینید مربوط میشه به نقاشی بر روی ظروف هفت سین و آینه هفت سین که اگه تصمیم دارید از ظروف شیشه ایی استفاده کنید میتونید ایده های خوبی از این مدل ها بگیرید.

مدل نقاشی

مدل نقاشی

مدل نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی روی شیشه

دوستهای گل پیشنهاد میکنم برای آشنایی با آموزش کامل این سبک نقاشی و همینطور یادگیری مراحل کار و استفاده از رنگ ویترا حتما سری به آموزش نقاشی روی شیشه بزنید و از این آموزش کامل و زیبا استفاده کنید.

نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه

اینم چند مدل دیگه از نقاشی روی ظروف مختلف شیشه ایی که میتونید برای تزیین منزل و به عنوان دکوری ازشون استفاده کنید و حتی میتونید به عنوان یک منبع درآمد از این هنر زیبا نهایت استفاده رو ببرید. فقط دوستهای گل برای انتخاب طرح مناسب برای ظرفتون حتما به نوع کاربردش دقت کنید و قبل از شروع نقاشی یک طرح مناسب با رنگ هایی جذاب و متناسب با کاربردش انتخاب کنید تا زحمتی که برای رنگ آمیزی ظروف و نقاشی میکشید هدر نره وبهترین استفاده و کاربرد رو براتون داشته باشه.

نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه

خب دوستهای هنرمند امیدوارم از این مدل نقاشی ها که براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه و ایده های خوبی گرفته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر حتما سری به نقاشی بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

یک نظر دهید