مدل های جدید و زیبای نقاشی روی شیشه ویترای

2

مشاهده طرح ها و مدل های متنوع و زیبای نقاشی روی شیشه ویترای کمک می کند با استفاده از ایده های جدید و مختلف زیباترین کارهای هنر را ارائه دهید. در این مطلب مجموعه زیبا و جدید عکس ها و مدل های نقاشی روی شیشه و ظروف شیشه ایی مختلف را گرداوری نموده ایم که باالگوبرداری از این طرح های زیبا می توانید بهترین نقاشی ها را انجام دهید. تا پایان همراهم باشید.

تصاویر نقاشی روی شیشه ویترای به همراه آموزش نمونه های جدید :

نقاشی روی شیشه ویترای یکی از هنرهای زیبا و جالب است که کاربردهای زیادی دارد و با یادگیری آن می توانید وسایل ساده و معمولی و همچنین انواع مختلف شیشه ها را نقاشی نموده و آنها را مورد استفاده قرار دهید. برای نقاشی روی شیشه اغلب از رنگ ویترای استفاده می شود که قابلیت شستشو دارد و به راحتی از روی ظروف شیشه ایی پاک می شود. البته بعضی از افراد برای اینکار از انواع رنگ روغن نیز استفاده می کنند. اما به این نکته توجه داشته باشید که رنگ ویترای مناسب تر است و جلوه ویژه ایی به ظروف شیشه ای می بخشد. در ادامه چند مدل زیبا و متنوع نقاشی روی شیشه را ملاحظه می فرمایید که با استفاده از رنگ ویترای انجام گرفته اند.

نقاشی روی شیشه ویترای

نقاشی روی گلدان شیشه ای

نقاشی روی شیشه ویترای

آموزش نقاشی روی شیشه

نقاشی روی ظروف شیشه ای

مدل نقاشی روی ظروف

نقاشی روی لیوان

مدل نقاشی روی ظروف شیشه ای

آموزش ویترای

آموزش نقاشی روی ظروف شیشه ای

نقاشی روی جام شیشه ای

نقاشی با ویترا

آموزش نقاشی ویترای

از آموزش نقاشی روی شیشه علاو ه بر ظروف شیشه ایی بر روی سطوح صاف از جمله در و پنجره ها و دیگر شیشه ها استفاده می شود. در ادامه مدل های زیبا و جذاب هنر نقاشی روی شیشه ویترای بر روی سطوح مختلف را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل ها می توانند ایده مناسبی برای انجام نقاشی توسط شما باشند.

نقاشی

نقاشی روی شیشه

مدل نقاشی روی شیشه

نقاشی روی شیشه ویترای

نقاشی با رنگ ویترا

آموزش نقاشی روی شیشه ویترا

نقاشی روی شیشه ویترای

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع و زیبای نقاشی روی شیشه ویترای لذت برده باشید و با الگوبرداری از این طرح های زیبا و جذاب نقاشی های شیک و ایده آلی بر روی شیشه انجام دهید. ییشنهاد می کنم با مراجعه به بخش نقاشی از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های مربوطه دیدن فرمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

  1. لطفا تصاویر پیشرفته تر جهت علاقه مندان در سایت قرار دهید بعنوان مثال تصاویر مینیاتوری تصاویر خاتون و ….

یک نظر دهید