کاردستی های کیوت و فانتزی با روش ساخت ساده و آسان

0

ساخت کاردستی کیوت و بامزه یکی از بهترین ترفندها برای سرگرم شدن است، این کاردستی ها تنوع بالایی دارند و به راحتی می توان با وسایل و مواد اولیه کم آنها را در منزل ساخت. بر این اساس مجموعه ایی از ایده های جذاب برای درست کردن کاردستی های فانتزی و خاص را گردآوری کرده ایم که در ادامه ارائه می دهیم.

۱۸ مدل کاردستی کیوت و بامزه

داشتن ابتکار و خلاقیت در ساخت کاردستی های متنوع باعث می شود بتوانید با ساده ترین وسایل و مواد اولیه زیباترین کاردستی ها را بسازید. از جمله وسایل ساده ایی که می توان با آنها اقدام با ساختن کاردستی نمود می توان به ساخت کاردستی با شیشه خالی نوشابه، کاردستی با کاغذ و مقوا، کاردستی با گل، کاردستی با چوب، کاردستی با بادکنک و نایلون، کاردستی با نمد و ده ها مورد دیگر از وسایل ارزان و ساده اشاره کرد که می توان با ایده های خلاقانه با آنها کاردستی ساخت.

کاردستی با کاغذ رنگی

در این میان ساخت انواع کاردستی کیوت و بامزه با وسایل ذکر شده طرفداران بیشتری دارد و شما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید فانتزی ترین کاردستی ها را بسازید. در ادامه نمونه هایی از این سبک کاردستی های بامزه را ملاحظه می نمایید که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده کنید و با ایده گرفتن از این کاردستی های جذاب که با مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند زیباترین کاردستی های را بسازید.

مدل کاردستی کیوت

کاردستی کودکانه

ساخت کاردستی با وسایل ساده

مدل کاردستی فانتزی

کاردستی با چوب بستنی

آموزش ساخت کاردستی

کاردستی کودکانه جدید

کاردستی دخترانه کیوت

کاردستی با مقوا

نمد را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل اولیه برای ساخت انواع کاردستی دانست که می توان به راحتی با آن کاردستی های متنوعی درست کرد. نمدهای رنگی تنوع بسیار بالایی دارند و به علت قیمت مناسب، در دسترس بودن و همچنین راحتی کار با آن، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه تعدادی از فانتزی ترین کاردستی ها را با نمد ملاحظه می نمایید.

ساخت کاردستی کیوت

کاردستی کیوت و فانتزی

مدل کاردستی فانتزی

کاردستی با وسایل ساده

کاردستی کودکانه جدید

مدل کاردستی کودکان

کاردستی های کودکانه

کاردستی فانتزی جدید

مشاهده کردید که ساختن کاردستی های بامزه بسیار راحت و آسان است و در عین جذاب بودن به شما کمک می کند از خلاقیت و ابتکاری که دارید نهایت استفاده را ببرید. حال برای مشاهده دیگر ایده ها در این زمینه پیشنهاد می کنیم حتما از دیگر مطالب مجله ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید