ساخت کاردستی نهنگ با ایده های بامزه برای بچه ها

0

ساخت کاردستی برای بچه ها بسیار جذاب است و اغلب سعی می کنند با ساده ترین و در دسترس ترین وسایل کاردستی های دیدنی و زیبایی بسازند. در این میان کاردستی هایی که به شکل حیوانات هستند طرفداران بیشتری بین کودکان دارند، کاردستی نهنگ نیز از جمله این کاردستی ها می باشد که در این مطلب قصد داریم به معرفی ایده های مرتبط با آن بپردازیم.

۱۴ ایده جذاب برای ساخت کاردستی نهنگ کودکانه

برای درست کردن کاردستی های بامزه و جالب بهتر است از قبل با ایده های مرتبط آشنا شوید و تصاویری از کاردستی های ساخته شده را ببینید تا بتوانید بهتر و راحت تر کاردستی مدنظر را بسازید. ساخت کاردستی وزشی، کاردستی الفبا، کاردستی های آموزشی، کاردستی متحرک و… از جمله کاردستی هایی هستند که اغلب در مدارس و برای آموزش به بچه ها ساخته می شوند، علاوه بر این ساخت کاردستی حیوانات مختلف نیز می تواند در جهت آموزش به دانش آموزان مورد استفاده قرار بگیرند.

ساخت کاردستی نهنگ

کاردستی نهنگ نیز یکی از این سبک کاردستی های جذاب برای بچه ها است که می توان آن را با وسایل گوناگون و در دسترس ساخت. در ادامه ایده هایی برای درست کردن نهنگ با کاغذ رنگی، مقواهای مختلف، بطری، ظروف یکبار مصرف و… را مشاهده می نمایید که با ابتکار و خلاقیت کودکان ساخته شده اند و هر یک می توانند الگوی جذابی برای ساخت کاردستی توسط شما باشند.

کاردستی کودکانه با مقواساخت نهنگ با مقوا رنگی

ساخت کاردستی کودکانهکاردستی با بطری

ساخت کاردستی برای بچه هاساخت کاردستی کودکانه

ساخت کاردستی نهنگ برای بچه هاکاردستی با مقوا رنگی برای بچه ها

کاردستی حیوانات دریاییساخت نهنگ با مقوا و گیره

ساخت نهنگ با خمیر گل چینیدرست کردن نهنگ با خمیر گل چینی

ساخت کاردستی کودکانه با بادکنککاردستی با بادکنک

ساخت کاردستی با بطریکاردستی کودکانه با بطری پلاستیکی

ساخت نهنگ با بطریکاردستی کودکانه جالب

ایده ساخت کاردستیساخت کاردستی با مقوا

کاردستی با مقوا رنگیساخت نهنگ مقوایی برای دانش آموزان

ساخت کاردستی ساده برای کودکانکاردستی با شانه تخم مرغ برای بچه ها

آموزش ساخت کاردستی کودکانهساخت نهنگ با کاغذ رنگی

همانگونه که ملاحظه نمودید نهنگ را می توان به شکل های مختلف و با وسایل متنوع و ساده ساخت که مطمئنا هر یک از این ایده ها به دلیل ساده و البته جذاب بودن برای کودکان در سنین مختلف دوست داشتنی هستند و به راحتی می توان آنها را اجرا نمود.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید