ساخت کاردستی با گل رس و خاک برای بچه های خلاق

0

ساخت کاردستی برای کودکان یکی از ایده های جذاب در جهت سرگرم کردن بچه ها و همچنین به کارگیری خلاقیت و ابتکار آنها است. حال هر چه این فعالیت ها کم هزینه تر باشد مطمئنا بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. از این جهت قصد داریم در این مطلب ایده هایی خاص و متفاوت برای ساخت کاردستی با گل رس و خاک را معرفی نماییم که ضمن اینکه بسیار کم هزینه هستند، از جمله کاردستی های جذاب و دیدنی نیز محسوب می گردند.

ایده های ساخت کاردستی با گل رس

گل رس و خاک یکی از کم هزینه ترین مواد اولیه برای ساخت کاردستی محسوب می گردند که به دست ورزی کودکان نیز کمک می کند و ضمن اینکه خلاقیت و ابتکار آنها را شکوفا می کند ایده جذابی برای تمرین با دست و ساخت اشکال مختلف است. از دیگر کاردستی های کم هزینه می توان به کاردستی با شانه تخم مرغ، کاردستی با روزنامه باطله، کاردستی با درب نوشابه و بطری، کاردستی با چوب و… اشاره نمود که در مطالب قبلی به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم. حال قصد داریم جذاب ترین ایده ها برای ساخت کاردستی با گل رس و خاک را ارائه دهیم.

کاردستی با خاک رس

برای کار با گل رس باید از آب زدن بیش از حد به آن جلوگیری کنید، همچنین گل رس را به خوبی ورز دهید تا بعد از خشک شدن ترک نخورد. برای درست کردن این سبک از کاردستی ها نیازی  به ابزار خاصی نیست و شما با توانایی انگشتان می توانید به گل رس فرم دهید و شکل دلخواه را ایجاد نمایید. در ادامه تعدادی از کاردستی های ساده و زیبا که با خاک و گل ساخته شده اند را می بینید که در عین سادگی، زیبا و جالب نیز هستند.

ساخت کاردستی کودکانهکاردستی حیوانات برای کودکان

ساخت کاردستی لاکپشتکاردستی لاک پشت

کاردستی با گل رسکاردستی با خاک

کاردستی پیش دبستانیکاردستی پیش دبستانی

کاردستی خلاقانه با گل رسکاردستی قورباغه با گل

ساخت کاردستی ماهی با خاککاردستی ماهی سفالی

کاردستی با خاک رس برای کودکانخلاقیت با گل رس

خلاقیت با گل رسکاردستی گل با خاک

ساخت کاردستی کودکان با گل رسساخت لاک پشت با گل

کاردستی لاکپشت بچه گانهکاردستی ساده کودکانه

کاردستی لاکپشت کودکانهساخت لاک پشت برای بچه ها

ساخت کاردستی با گل رسکاردستی ماهی

کاردستی گربه با خاک و گلساخت کاردستی با گل

همانطور که مشاهده نمودید می توان با گل کاردستی های کودکانه زیبایی ساخت و چگونگی درست کردن آنها را به کودکان نیز آموزش داد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید