کدام استایل و ست با مانتو سبز شیک تر است ؟

0

رنگ سبز یکی از رنگ های بسیار زیبا و جذاب است که اغلب در پوشش افراد با سلایق مختلف دیده می شود. این رنگ طیف های مختلفی دارد که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و در بین البسه مختلف و خصوصا مانتوهای دخترانه و زنانه شاهد آن هستیم. از این رو آشنایی با ایده های ست با مانتو سبز یکی از موارد مهمی است که هر خانم شیک پوشی باید از آن اطلاع داشته باشد.

۲۶ ایده جذاب برای ست با مانتو سبز

همانطور که می دانید رنگ سبز دارای طیف رنگی مختلفی است که شامل سبز یشمی، سبز لجنی، سبز پسته ای، سبز پاستیلی، سبز کله غازی، سبز زیتونی و… می شود که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و ممکن است مانتوی سبز شما هر یک از این رنگ ها را داشته باشد. اما نگران نباشید ما در این مطب ایده هایی را معرفی می کنیم که بر اساس آنها بتوانید به راحتی اقدام به انتخاب ست مناسب با رنگ مانتوهای شیک و باکلاس خود نمایید و استایلی زیبا و خاص داشته باشید.

استایل با مانتو شلوار سبز

درست است که رنگ اهمیت زیادی در استایل دارد، اما سبک و مدل مانتو نیز بسیار مهم است، به طور مثال نمی توان مانتو مجلسی را با شلوار اسپرت ست نمود، پس بهتر است ابتدا به مدل مدل مانتو توجه نمایید و سپس به سراغ دیگر گزینه ها بروید.

ست مانتو سبز با سفید

به طور کلی می توان گفت تعداد رنگ هایی که با سبزهای مختلف ست می شوند بالاست، از این رو در جهت ایده گرفتن شما عزیزان به معرفی اجمالی برخی از آنها می پردازیم. رنگ های کرمی، شکلاتی، سفید، مشکی، طوسی، نارنجی و… از جمله رنگ هایی هستند که بیشتر در کنار رنگ سبز استفاده می شوند و می توانند گزینه خوبی برای شلوار و شال باشند. در ادامه تصاویری از استایل های زیبا با مانتو سبز و تنالیته های مختلف آن را مشاهده می نمایید.

استایل شیک با مانتو سبز

ست با مانتو سبز پاستیلی

ست با مانتو سدری

استایل زیبا با مانتو سبز مجلسی

ست شیک با مانتو سبز

مدل مانتو سدری جدید

ست با مانتو سبز یشمی

استایل با مانتو و شلوار سبز دخترانه

استایل با مانتو سبز چمنی

ست با مانتو سبز و کرمی

همانطور که ملاحظه نمودید تنوع بالای ایده های ست با مانتو سبز باعث می شود شما با اطمینان خاطر از شناخت رنگ ها و آشنایی با مکمل های رنگ سبز، بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. تصاویر زیر ایده هایی برای استایل با مانتو سبز چمنی می باشند که در سال ۱۴۰۲ ترند شده اند و از پرطرفدارترین رنگ ها می باشد.

مدل مانتو جدید سبز

مدل مانتو سبز جدید

استایل با مانتو تابستانه سبز

استایل زیبا با مانتو سبز

استایل با مانتو سبز و شال سرخابی

ست با مانتو سبز

استایل دخترانه با مانتو سبز

مدل مانتو کتی سبز

استایل با مانتو کتی 1402

مانتوهای طرح دار سبز نیز یکی از شیک ترین و زیباترین مانتوها محسوب می گردند که با آنها می توان صاحب استایلی زیب و خاص شد. در ادامه تصاویری از استایل های شیک و زیبا با انواع مدل مانتو سبز طرح دار مشاهده می نمایید که می توانند راهنمای خوبی برای شما دوستان شیک پوش در این زمینه باشند.

استایل با مانتو سبز طرح دار

استایل شیک با مانتو یشمی

مدل مانتو تابستانی 1402

ست با مانتو سبز 1402

مدل مانتو جدید دخترانه

رنگ سبز یکی از رنگ های سرد و تا حدودی خنثی محسوب می گردد، از این رو بهتر است با شناخت طیف های مختلف آن و مکمل های این رنگ صاحب استایلی زیبا و بی نظیر شوید، در این میان از مدل مانتو به هیچ وجه غافل نشوید و سعی کنید مانتویی متناسب با اندام و سن خود را تهیه کنید و سپس بهترین ست را برای آن تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید