شیک ترین استایل با مدل مانتو مشکی برای عید ۱۴۰۲ کدام است؟

0

مدل مانتو مهمترین نقش را در استایل بانوان دارد و از آنجایی که شیک پوشی برای همه افراد اهمیت زیادی دارد، لازم است که همه بانوان توجه ویژه ایی به مدل مانتو و نحوه ست کردن آن داشته باشند. مانتوهای مشکی را می توان محبوب ترین مانتو دانست که به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شوند و استایل زیبایی می سازند. بر این اساس مجموعه ایی از عکس های انواع مدل مانتو مشکی ۱۴۰۲ را گردآوری نموده ایم که در این مطلب ارائه می دهیم و امیدواریم مورد توجه خانم های شیک پوش و باسلیقه واقع شوند.

۳۰ مدل مانتو مشکی ۱۴۰۲ شیک و خاص

مانتوهای مشکی را می توان پرکاربردترین  و در عین حال پرطرفدارترین مانتو برای بانوان دانست که دارای تنوع بالایی نیز می باشند و هر فرد با هر سلیقه و هر نیاز نمی تواند از مانتوی مشکی بگذرد. این رنگ مانتو، برای چهار فصل سال مناسب است و همانگونه که یک مانتو بهاره مشکی طرفدار دارد مانتوی پاییزه با این رنگ نیز طرفداران زیادی دارد و بسیار محبوب است. مانتوی مشکی همچنین انتخاب مناسبی به عنوان مدل مانتو عید می باشد و می توان آن را با شال و روسری رنگی و یا مشکی ست نمود و بدین شکل یک استایل خاص و زیبا داشت.

استایل عید با مانتو مشکی

استایل با مانتو مخمل مشکی

استایل با مانتو مشکی

مانتوهای مشکی موجود در بازار شامل انواع مدل مانتو کوتاه یا بلند، مانتو مجلسی یا اسپرت، مانتو اداری و… می باشند که هر فرد با توجه به نیاز خود می تواند مدل مناسب را تهیه کند. همانطور که گفتیم برای داشتن استایلی زیبا با مانتو مشکی، می توان از شال، روسری، کیف و کفش همرنگ و یا رنگ های متضاد استفاده نمود، سفید، خاکستری، زرشکی، یشمی، طلایی، نقره ایی و… رنگ هایی هستند که در کنار مشکی جلوه خاصی دارند و از آنها می توان در استایل های دخترانه و زنانه استفاده نمود. به طور مثال مانتوهای جلوباز مشکی را می توان با انواع مدل شومیز مشکی و یا رنگ هایی که ذکر شد ست نمود و صاحب یک استایل خاص شد. تصاویر زیر نمونه هایی از مانتوهای مشکی دخترانه و ست های زیبا با این سبک مانتو را نشان می دهند.

مدل مانتو عید 1402

مانتو زنانه جدید

مدل مانتو مشکی 1402

مدل مانتو مشکی جدید

مانتو عید 1402

مدل مانتو عید با پارچه ژاکارد

مانتو زنانه جدید و شیک 1402

مانتو زنانه جدید

مدل مانتو جدید مشکی

مانتو مجلسی مشکی بهترین انتخاب برای تمامی مراسم ها و مهمانی ها می باشد، پس وقتی به دنبال مانتوی مجلسی مناسب و شیک هستید رنگ مشکی می تواند اولین انتخاب شما باشد. در ادامه بیشتر با این سبک مانتوها آشنا می شوید.

مدل مانتو مشکی جدیدمانتو حریر مجلسی

مدل مانتو کتی مشکیمدل مانتو کتی جدید

مانتو مشکی جدیدمانتو بلند مجلسی

استایل با مانتو مشکیمانتو مجلسی ۱۴۰۲

مدل مانتو جدید 1402مدل مانتو ساده و زیبا

مانتو کتی مجلسیمانتوهای مجلسی مشکی

مدل مانتو گیپور مشکیمدل مانتو جدید مشکی

مانتو حریر مشکیمدل مانتو زنانه جدید

مدل مانتو حریر 1402مدل مانتو عید ۱۴۰۲

مدل مانتو مجلسی جدیدمانتو کتی مشکی جدید

مانتو مشکی ساده و شیکاستایل شیک با مانتو مشکی

مانتو زنانه شیک و جدید مشکیمدل مانتو زنانه جدید

مانتو مشکی جدیدمانتو بلند مشکی

استایل عید با مانتو مشکیمدل مانتو کوتاه مشکی

مدل مانتو مشکی 1402استایل رسمی با مانتو مشکی

مانتو زنانه جدید و زیبامانتو حریر مشکی جدید

مدل مانتو مشکی مجلسیاستایل دخترانه شیک با مانتو مشکی

همانطور که ملاحظه نمودید مانتوهای مشکی تمامی سبک های مانتو از جمله مانتو مجلسی، مانتو کتی، مانتو اسپرت، مانتو اداری و… را در برمی گیرد و به دلیل این تنوع بالایی که دارد با اختلاف محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ مانتو می باشد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید