مدل مانتو های شیک و باکلاس برای بهار ۱۴۰۲

0

انتخاب مدل مانتو شیک و باکلاس برای مکان های مختلف یکی از مهم ترین دغدغه های هر بانوی ایرانی با هر سن و سال و پوششی است. اینکه بتوانید مانتویی جدید و به روز و در عین حال شیک و خاص داشته باشید و استایلی جذاب انتخاب نمایید اهمیت زیادی دارد از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی شیک ترین مانتوهای دخترانه و زنانه بپردازیم که مطمئنا هر یک از این مدل ها می توانند انتخابی ایده آل برای شما باشند.

۲۸ مدل مانتو شیک و باکلاس با طرح های جدید

قبل از اقدام به خرید یا دوخت مانتو، باید استایل مناسب خود را بشناسید و بر اساس آن مانتوی ایده آل را انتخاب و تهیه نمایید. ممکن است شما طرفدار هر یک از استایل های کژوال، رسمی، کلاسیک، مدرن، مینیمال و… باشید، پس لازم است که مدل مانتو را بر اساس آنها انتخاب نمایید. به طور مثال انواع مدل مانتو مجلسی برای کسی که استایل کژوال یا رسمی می پسندد مناسب نیست، پس بهتر است با دقت بیشتری مدل مانتوی مناسب را انتخاب کرد.

مانتوی شیک دخترانه

از جمله مانتوهای جدید و به روز که امسال ترند شده اند می توان به انواع مدل کت و شلوار زنانه، مانتوهای کتی، مانتو عبایی و… اشاره نمود که بهترین انتخاب به عنوان مدل مانتو بهاره ۱۴۰۲ هستند و می توان به راحتی با آنها صاحب استایل زنانه شیک و خاص شد. در ادامه به معرفی برخی از این مدل های مانتو جدید و باکلاس می پردازیم.

مدل مانتو تابستانی 1402مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۲

مانتو شیک و لاکچریمدل مانتو ژاکارد شیک

مانتو شیک زنانهمدل مانتو ساده و زیبا

مانتو زنانه جدید و شیکمانتو بلند تابستانی جدید

مدل مانتو جدید زنانهمدل مانتو عبایی جدید

مدل مانتو شیک و لاکچریمانتو بهاره ۱۴۰۲

مانتو زنانه جدیدمدل مانتو شیک و لاکچری

مدل مانتو شیک زنانهمدل مانتوی بهاره جدید

مدل مانتو شیک زنانهمدل مانتو مجلسی مشکی

مانتو شیک 1402مانتو حریر جدید

مانتو شیک زنانهمدل مانتو کوتاه جدید و شیک

مدل مانتو جدید زنانهمانتو دخترانه شیک و لاکچری

مانتو زنانه جدیدمدل مانتو جدید زنانه

مانتو شیک و لاکچری جدیدمانتو لاکچری و خاص دخترانه

مانتو شیک و زیبای دخترانهمدل مانتو جدید و شیک

مانتو جدید و شیک زنانهمدل مانتو عبایی ساتن

مدل مانتو جدید و لاکچریمدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۲

نحوه ست کردن مانتو با دیگر اقلام مثل شال، شلوار، کیف و کفش و… نیز اهمیت زیادی دارد. به طور مثال سعی کنید اگر از مانتوی جلو باز استفاده می نمایید حتما شومیز یا نیم تنه مناسب انتخاب کنید و همیشه از شلواری استفاده نمایید که مناسب با مدل مانتو باشد. توجه داشته باشید که مدل مانتو هر چقدر زیبا و خاص باشد در صورتی که درست ست نشود زیبایی و جلوه خوبی ندارد و چه بسا که از نظر دیگران نیز زیبا به نظر نمی آید. تصاویر زیر ایده های خوبی برای ست کردن محسوب می شوند.

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو بلند دخترانه

مدل مانتو جدید و شیک

مدل مانتو شیک و لاکچری

مدل مانتو جدید زنانه

مانتو دخترانه 1402

مدل مانتو 1402

مدل مانتو جدید زنانه

مدل مانتو شیک و لاکچری

مدل مانتو شیک و لاکچری

مدل مانتوهای شیک و به روز که امسال ترند شده اند تنوع بالایی دارند و شامل انواع مانتو کوتاه و بلند می شوند از این رو با اطمینان خاطر می توانید مانتوی ایده آل خود را انتخاب نمایید و استایل مدنظر را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید