۵۰ مدل مانتو ژاکارد شیک و بسیار زیبا با ایده هایی برای ست کردن

0

یکی از انواع لباس های کاربردی و مهم زنانه که در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد انواع مانتو بوده که در جنس های متنوعی طراحی و دوخته شده اند. یکی از این جنس های ترند شده که زیبایی منحصر به فردی داشته و برای دوخت مانتو گزینه مناسبی می باشد پارچه ژاکارد بوده که در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب مجموعه ای زیبا از انواع مختلف مدل مانتو ژاکارد را در استایل های مختلف به منظور ملاحظه شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

انواع مدل مانتو ژاکارد شیک و خاص

به طور کلی می توان گفت پارچه های مختلفی برای دوخت انواع لباس های زنانه به ویژه مانتو بکار گرفته می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت مخصوص به خود را دارند. از این میان می توان به مدل مانتو ژاکارد اشاره کرد که سبکی از انواع مانتو بوده که به دلیل جنس پارچه استفاده شده در آن تنخور بسیار زیبا و جذابی داشته و استایلی شیک را برای فرد فراهم می کند. مانتوهای ژاکارد را می توان به عنوان مانتو شلوار ست و یا مدل مانتو تک با شلوار های متفاوت ست نمود و استایل زیبایی داشت.

مدل های جذاب مانتو ژاکارد زنانه

این نوع مانتو برای پوشیدن در فصل بهار و تابستان گزینه ایده آل و مناسبی می باشد. مانتو ژاکارد بخاطر دارا بودن طرح های برجسته روی آن اغلب به عنوان مانتو مجلسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در زمان خریداری این نوع مانتو بایستی توجه داشته باشید که این سبک مانتو را برای حضور در چه نوع مکانی انتخاب کرده و لازم دارید. به طور مثال در صورتی که برای دورهمی دوستانه قصد پوشش آن را دارید می توانید از رنگ های شاد آن استفاده نمایید و اگر برای کارهای معمولی و روزانه خود آن را خریداری می کنید بهتر است که سبک ساده ای از آن را انتخاب کرده و بپوشید. مانتو هایی با پارچه ژاکارد می توانند به صورت مانتو گشاد و یا مانتو راسته دوخته شوند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و از محبوب ترین مدل های مانتو ۱۴۰۱ محسوب می شوند.

بهتر است بدانید که پارچه های ژاکارد از میزان مقاومت بالایی برخوردار بوده و حالت خشک و آهار داری دارند که به همین دلیل در مدت زمان طولانی بدون چروک باقی خواهند ماند. هیچ گونه طرحی بر روی آن ها حک نشده و همچنین تزیینات مختلف و گلدوزی بر روی آن ها اجرا نشده ولی در زمان بافت پارچه طرح های خاصی به صورت ریز و درشت بر روی این مانتو ها ایچاد می گردد. رنگ این سبک مانتو ها نیز با گذر زمان بدون تغییر می ماند.

انواع مانتو شیک و خاص ژاکارد

همچنین باید در زمان خرید مانتو یک سری نکات اصولی را در نظر گرفته و سپس خرید خود را انجام دهید. به عنوان مثال متناسب با فرم اندام، قد و ویژگی ظاهری خود مدل خاصی از آن را بخرید تا با انتخابی درست استایلی شیک و ایده آل برای خود فراهم نمایید. همینطور در زمان خرید مانتو طرح پارچه را مورد توجه قرار دهید چرا که در صورت داشتن اندام لاغر بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که گل های درشت تری دارد و اگر هم اندام چاقی دارید از مانتوهای با گل ریز استفاده نمایید.

طرح های زیبا مانتو ژاکارد

تصاویری زیبا از انواع سبک های مختلف و جدید این نوع مانتو

در ادامه نمونه های شیک و جذابی از انواع مانتو ژاکارد را در استایل های خاص و متنوع برای مشاهده شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید.

انواع مختلف مانتو ژاکارد زنانهمانتو مشکی مجلسی

انواع استایل های مختلف با مدل مانتو ژاکاردمانتو لیمویی خاکستری مجلسی

انواع طرح های مختلف مانتو ژاکاردمدل مانتو جدید و شیک

مانتو ژاکارد شیک و جذاب زنانهمانتو مجلسی با پارچه ژاکارد

انواع مانتو ژاکارد زیبا و جذابمانتو زنانه جدید

انواع مانتو ژاکارد در سبک های جالبمدل مانتو جدید زنانه

مدل های جدید و به روز مانتو ژاکاردمانتو شیک و لاکچری زنانه

انواع مانتو ژاکارد خاص و جدیدمدل مانتو جدید با پارچه طرحدار

مانتو ژاکارد در طرح های جدیدمانتو بلند با پارچه ژاکارد

انواع مانتو زیبا و شیک ژاکاردمدل مانتو تابستانی جدید

انواع مانتو ژاکارد زیبا و جدیدمدل مانتو جدید و جدید زنانه

انواع ست زیبا با مانتو ژاکاردمدل مانتو ساده و زیبا

طرح های متفاوت و جذاب مانتو ژاکارداستایل با مانتو ژاکارد طرحدار

سبک های شیک و زیبا مانتو ژاکاردمدل مانتو مشکی شیک و زیبا

سبک های جالب مانتو ژاکاردمانتو مجلسی زنانه جدید

طرح های جذاب و زیبا مانتو ژاکاردمانتو ژاکارد شیک و لاکچری

مدل های جدید مانتو ژاکارداستایل بهاره با مدل مانتو جدید

تصاویر زیر نمونه های متفاوت و زیبایی از انواع مانتو با پارچه ژاکارد طرحدار و ساده می باشند که هر یک انتخاب مناسبی برای بانوان شیک پوش محسوب می گردند و می توانند تکمیل کننده یک استایل زیبا و شیک برای شما عزیزان باشند.

                 انواع ست های جذاب با مانتو ژاکارد طرح های جالب مانتو ژاکارد انواع استایل های جذاب با مانتو ژاکارد انواع طرح های جالب مانتو ژاکارد انواع مانتو ژاکارد زنانه جذاب مدل های جذاب مانتو ژاکارد مانتو ژاکارد زنانه در طرح های خاص طرح های جذاب و جدید مانتو ژاکارد انواع مانتو ژاکارد زنانه زیبا مانتو ژاکارد زنانه زیبا و جالب انواع مانتو ژاکارد شیک و خاص انواع استایل های مختلف با مدل مانتو ژاکارد انواع مانتو شیک و زیبا ژاکارد انواع مختلف مانتو ژاکارد زیبا انواع مانتو ژاکارد در سبک های جدید انواع مانتو ژاکارد در طرح های زیبا استایل های شیک با مانتو ژاکارد مدل های شیک و به روز مانتو ژاکارد انواع مانتو ژاکارد زیبا و شیک طرح های جذاب و زیبا مانتو ژاکارد زنانه انواع مانتو ژاکارد در طرح های جالب انواع مانتو جذاب ژاکارد زنانه انواع مانتو شیک ژاکارد زنانه مدل های خاص و جذاب مانتو ژاکارد طرح های جذاب مانتو ژاکارد انواع طرح شیک و خاص مانتو ژاکارد طرح های جذاب مانتو ژاکارد انواع مانتو ژاکارد زنانه زیبا و خاص انواع مختلف مانتو ژاکارد مدل های شیک مانتو ژاکارد

 

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع مختلفی از مدل مانتو ژاکارد در طرح های گوناگون بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب مدل مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید