جدیدترین مدل های مانتو شومیزی که امسال ترند شده اند

0

مدل مانتو و نحوه استایل کردن آن یکی از مهمترین مواردی است که اغلب بانوان توجه خاصی به آن دارند و سعی می کنند مدلی شیک و زیبا و در عین حال جدید و به روز را انتخاب نمایند. انواع مدل مانتو شومیزی یکی از جدیدترین مدلهای مانتوست که این روزها طرفداران زیادی دارد و انتخاب مناسبی برای افراد با سلایق مختلف و استایل های خاص می باشند. از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی این سبک مانتوهای جذاب بپردازیم.

مانتوهای دخترانه جدید

۴۰ مدل مانتو شومیزی جدید و شیک

با رسیدن به روزهای گرم تابستان اغلب بانوان در تلاش برای تهیه مانتویی خنک و زیبا هستند، از جمله مدل مانتوهای تابستانی که امسال ترند شده اند می توان به مدل مانتو لنین، مانتو نخی کوتاه، مدل عبا زنانه، مانتو شومیزی و… اشاره نمود که در عین زیبایی بسیار مناسب برای این فصل می باشند. همانطور که گفتیم قصد داریم در این مطلب مدل های جدید و شیک مانتوی شومیزی را معرفی کنیم که از محبوب ترین سبک های مانتو این روزها می باشند و همانند یک مدل شومیز خاص و زیبا کاربردهای بسیار زیادی دارد و از جمله بهترین انتخاب ها برای دختران جوان و بانوان شیک پوش می باشد.

مانتو کوتاه 1402

مدل مانتو شومیزی

مانتو اسپرت دخترانه

مانتو شومیزی دخترانه

مانتو کوتاه دخترانه

مدل مانتو کوتاه دخترانه

مانتو شومیزی جدید

مدل مانتو شومیزی شیک

مانتو شومیزی شیک

این مدل مانتوها به صورت جلوبسته و یا جلو دکمه در بازار موجود هستند و اغلب با پارچه های کتان، نخی، لنین، جین کاغذی و… دوخته شده اند. در ادامه تصاویری از مدل های زیبا و جذاب این سبک مانتوها را مشاهده می نمایید که می توانید مدل مانتوی ایده آل خود را از بین آنها انتخاب کنید.

مانتو شومیزی شیک

مدل مانتو کوتاه دخترانه

استایل دخترانه با مانتو شومیزی

مدل مانتو شومیزی جدید دخترانه

مانتو اسپرت دخترانه

مدل مانتو راه راه

مانتو کوتاه دخترانه

مانتو شومیزی مشکی

مدل مانتو جدید دخترانه

مدل مانتو شومیزی

مانتو شومیزی چارخونه

مدل شومیز مانتویی

مانتو شومیزی شیک

مدل مانتو تابستانه 1402

مدل مانتو شومیزی 1402

بعد از انتخاب مانتوی مورد نظر، مهم است که بتوانید آن را به زیبایی استایل نمایید، همانگونه که می دانید استایل نادرست علاوه بر اینکه زیبایی مدل مانتو را از بین می برد، باعث می شود جذابیت دیگر اجزا استایل نیز کم می شود پس بهتر است به نحوه ست کرد اقلام با مانتوی شومیزی توجه خاصی نمایید. تصاویر زیر تعدادی از زیباترین استایل ها با این مانتو را نشان می دهد.

مدل مانتو جدید دخترانه

مانتوی کوتاه دخترانه

مدل مانتو شومیزی جدید

مانتو کوتاه دخترانه

مدل مانتو شومیزی جدید

مانتو شومیزی دخترانه

مانتو شومیزی لینن

استایل با مانتو شومیزی جدید

مانتو شومیزی شیک

مانتو دخترانه جدید

مدل مانتو شومیزی 1402

مانتو جدید دخترانه

مدل مانتو شیک و زیبای دخترانه

مدل مانتو شومیزی شیک

مدل مانتو کتان دخترانه

مانتوهای شومیزی اغلب همانند یک شومیز کوتاه هستد و با با شلوارهای مام استایل، مام فیت، بگ، دمپا، جاگر و…. ست می شوند که البته انتخاب هر یک از این موارد کاملا سلیقه ایی است و به سلیقه شخصی شما و همچنین نوع استایل شما بستگی دارد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید