۴۰ مدل مانتو عبایی شیک برای بانوانی که به استایل خود اهمیت می دهند

0

یکی از پوشش های مهم و کاربردی در استایل زنانه مانتو می باشد که اغلب در طرح ها و مدل های متنوعی در بازار موجود بوده و همه ساله سبک های به روز و خاصی از آن توسط طراحان مد و لباس طراحی شده و به روی کار آمده تا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته شود. بدین منظور سعی داریم در این مطلب به جهت ملاحظه شما عزیزان به نمایش و ارائه مجموعه ای زیبا از انواع مدل مانتو عبایی بپردازیم.

مدل مانتو عبایی جدید و شیک زنانه

به طور کلی مانتو های زنانه و دخترانه در سبک های مختلف و گسترده ای برای تمامی سلیقه ها و رده های سنی طراحی و دوخته شده است که از جمله آن ها می توان به مدل مانتو عبایی اشاره کرد. این مدل مانتو گشاد و بلند امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده چرا که دارای طرح جالب و زیبایی می باشد و برای خانم هایی که از لحاظ پوشش حساس و سخت گیر هستند و تمایل دارند استایل محجبه ای داشته باشند گزینه و انتخاب مناسبی می باشد و یکی از محبوب ترین مدل های مانتو ۱۴۰۱ می باشد.

انواع مانتو عبایی در طرح های متفاوت

در طراحی و دوخت این نوع مانتو از سبک چادر عربی و عبا ایده گرفته شده که در واقع مانتویی بلند و گشاد که قسمت آستین آن با یک شکاف تعیین شده و یا شامل آستین گشاد و بزرگی است که پس از پوشیدن آن حس راحتی به فرد القا می شود. این سبک مانتو اغلب به شکل های مختلفی دوخته شده و از آنجایی که حالت رسمی و کژوالی دارد از وسایل تزیینی مختلفی همچون گیپور و سنگ دوزی در طراحی و دیزاین آن استفاده شده و یا با بهره گیری از ترکیب چند رنگ پارچه مختلف یک نمونه آن تولید می شود تا از این طریق بانوانی که طرفدار این سبک پوشش هستند بتوانند به راحتی مانتو مدنظر خود را انتخاب نمایند و استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشند.

همچنین باید گفت این مدل مانتو هم برای افراد لاغر اندام و هم برای افراد چاق گزینه ایده آلی می باشد و ظاهر و پوشش زیبایی که بانوان همیشه در صدد دست یافتن به آن هستند را قطعا فراهم می کند. این مدل مانتو ها برای هر نوع استایل و سنی مناسب بوده و توصیه می شود برای این که ست زیبا و جذابی با آن داشته باشید این مانتو را با شلوار جین لوله تفنگی یا لگ یا شلوار پارچه ای و کتان که کاملا مناسب بوده در تمامی موقعیت ها و مکان های مختلف که قصد حضور در آن جا را دارید بپوشید.

مدل های جدید مانتو عبایی زنانه

این مدل مانتوهای لاکچری در طرح ها و رنگ های مختلفی به صورت ساده و کار شده در بازار عرضه شده و به دلیل طراحی خاصی که دارد برای پوشیدن در تمامی مراسم و مهمانی های مختلف گزینه مناسبی می باشد و فقط نیاز است آن را با یک شال زیبا و شیک ست کرده و از سبک راحت و پوشش آزاد این مانتو لذت ببرید.

تصاویری دیدنی از انواع طرح های جذاب این نوع مانتو

در ادامه نمونه های زیبایی از انواع مانتو عبایی زنانه و دخترانه را به منظور مشاهده و راهنمایی شما در انتخاب مانتو مدنظرتان به نمایش گذاشته ایم.

انواع مانتو عبایی شیک زنانه انواع جدید و خاص مانتو عبایی زنانه سبک های متفاوت مانتو عبایی زنانه مدل های جدید و جذاب مانتو عبایی سبک های جذاب مانتو عبایی انواع مانتو عبایی جذاب زنانه انواع مانتو عبایی در طرح های خاص انواع طرح های جالب مانتو عبایی انواع مانتو عبایی زنانه زیبا مدل های طرحدار مانتو عبایی انواع مانتو عبایی شیک انواع مانتو عبایی در سبک های جدید انواع مانتو عبایی جالب و زیبا زنانه انواع مانتو عبایی شیک زنانه   انواع مانتو عبایی شیک و خاص سبک های پر طرفدار و شیک مانتو عبایی طرح های جدید و خاص مانتو عبایی مانتو عبایی زنانه در طرح های جدید طرح های شیک و به روز مانتو عبایی مدل های جذاب و جدید مانتو عبایی انواع مانتو عبایی لاکچری زنانه مانتو عبایی زنانه در طرح های جدید سبک های جدید و خاص مانتو عبایی شیک ترین انواع مانتو عبایی زنانه سبک های پرطرفدار مانتو عبایی مدل های کار شده مانتو عبایی طرح های جدید و به روز مانتو عبایی انواع مانتو طرحدار عبایی انواع مانتو عبایی در طرح های متنوع طرح های خاص و به روز مانتو عبایی سبک های شیک و متفاوت مانتو عبایی مدل های زیبا و متفاوت مانتو عبایی انواع مانتو عبایی کار شده زنانه انواع مانتو عبایی جدید زنانه انواع مانتو عبایی جالب و جدید انواع طرحدار مانتو عبایی زنانه جدیدترین انواع مانتو عبایی مدل های شیک و جدید مانتو عبایی

تصاویری که ملاحظه نمودید انواع جدید و زیبایی از مدل مانتو عبایی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و از دیدن آن ها نهایت لذت را برده باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید