مدل بوکت بادکنک دخترانه و پسرانه با طرح های جدید ۱۴۰۲

0

بوکت بادکنکی رامی توان سبکی نو و متفاوت برای دیزاین بادکنک دانست که طرح های متنوعی دارد، در این مدل تزیین با بادکنک های متنوع و رنگی طرحی مثل دسته گل به همراه عدد یا بادکنک های فویلی شکل دار ایجاد می شود و نوعی تزیین فانتزی محسوب می گردد که برای مناسبت های مختلف مثل جشن تولد، دندونی و… مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه چند مدل بوکت ساده اما شیک و جدید را معرفی می کنیم.

۱۸ مدل بوکت بادکنک ساده و جدید

انواع مدل بوکت بادکنک انتخاب مناسبی برای برگزاری جشن های مختلف با تم تولد ساده به حساب می آیند و با توجه به اینکه قابل حمل نیز می باشند می توان به راحتی از آنها برای برگزاری جشن در محیط های مختلف استفاده نمود. بوکت ها اغلب دارای طرح های فانتزی و خاص هستند که می توانید آنها را متناسب با تم تولد انتخاب نمایید و در کنار بادکنک آرایی از انواع بوکت استفاده نمایید. تصاویر زیر ایده هایی برای بوکت مناسب برای تولد نوزاد، جشن دندونی، تزیین ولنتاین و… می باشند.

مدل بوکت کودک

ساخت بوکت تولد

مدل بوکت بادکنک تولد

ساخت بوکت جشن تولد

ساخت بوکت تولد

در ادامه تعدادی بوکت پسرانه و مردانه با طرح های جدید را مشاهده می کنید که ایده های قابل توجهی برای تزیینات شما می باشند و با الگو گرفتن از آنها می توانید بهترین و زیباترین دیزاین را داشته باشید.

مدل بوکت تولد مردانه

مدل بوکت بادکنک

مدل بوکت فانتزی

مدل بوکت جدید

تزیین بوکت بادکنک ساده

مدل بوکت تولد جدید

ساخت بوکت تولد

مدل بوکت تولد جدید

برای تزیین انواع بوکت با تم دخترانه سعی شده است از بادکنک هایی با رنگ ها و اشکال فانتزی استفاده شود تا با روحیه حساس دخترانه هماهنگی داشته باشد. در ادامه تصاویری از بوکت های دخترانه را ارائه می دهیم که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.

مدل بوکت بادکنک ساده

مدل بوکت تولد

مدل بوکت جدید

بوکت دخترانه تولد

بوکت دخترانه جدید

مدل بوکت بادکنکی تولد

بوکت دخترانه فانتزی

مدل بوکت تولد فانتزی

مدل بوکت جدید

همانطور که ملاحظه نمودید بوکت ها دارای تنوع بالایی هستند و با جابجایی هر آیتم می توان تغییری زیبا در آنها داد و برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار داد که البته در جشن تولد و جشن دندونی بیشتر از انواع بوکت استفاده می شود.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید