تزیین برج دونات برای تولد و مهمانی های خاص و لاکچری

0

برای انجام تزیینات تولد، توجه به جزئیات از اهمیت زیادی برخوردار است، با کمی خلاقیت و ابتکار می توان بهترین جشن تولد را برگزار کرد. در هر دوره ایی تزیینات و ایده های جدید و متنوعی برای برگزاری جشن تولد اجرا می گردد پس با آگاهی از به روزترین ایده ها، می توان جشنی خاص و جذاب داشت. یکی از این ایده ها که امروزه در اغلب جشن های تولد شاهد آن هستیم تزیین برج دونات و قرار دادن آن روی میز تولد است که اغلب با تم تولد نیز هماهنگی دارد و جلوه ایی خاص به دیزاین تولد می بخشد.

طرز تهیه و تزیین برج دونات با تم تولد های مختلف

دونات یکی خوراکی های خوشمزه است که در جشن تولد می تواند در کنار کاپ کیک، شیرینی و… برای پذیرایی از مهمان ها و تزیین میز مورد استفاده قرار بگیرد. حال چه بهتر که بتوانید دونات ها را به زیبایی تزیین کنید و برای تزیین تولد نیز مورد استفاده قرار دهید. برای تزیین کردن دونات ها بهتر است از دیزاین تم تولد استفاده نمایید و انها را مطابق با تزیینات تولد، دیزاین نمایید.

طرز تهیه دونات برای تولد

برای تزیین برج دونات برای جشن تولد، ابتدا دونات ها را مطابق تم تولد یا طرحی که انتخاب کرده اید تزیین کنید، برای این کار از شکلات بن ماری شده، انواع ترافل و شکلات های ریز رنگی استفاده کنید . اجازه دهید دیزاین دونات ها به اتمام برسد و آماده شوند.

ساخت برج دونات

تزیین روی دونات

تزیین دونات

حال از یک مخروطی اکاستیوی استفاده کنید، این مخروط ها در سایزهای مختلف در لوازم قنادی ها موجود هستند، دونات ها را به شکل دلخواه روی مخروطی بچسبانید. در صورت تمایل می توانید از انواع گل های طبیعی یا مصنوعی، وسایل تزیینی و اکسسوری های مختلف نیز استفاده کنید و زیبایی بیشتری به برج دونات خود ببخشید. تصاویر زیر نمونه هایی از زیباترین ایده های تزیین برج دونات می باشند که با الگوبرداری از آنها و البته استفاده از سلیقه و خلاقیت خود می توانید بهترین تزیینات را داشته باشید.

روش ساخت برج دونات

ساخت برج دونات زیبا

دیزاین دونات تولد

ساخت مخروط دونات

تزیین مخروط دونات

برج دونات

طرز تهیه دونات برای تولد

ساختن برج دونات

برج دونات جشن تولد

تزیین برج دونات

برج دونات برای تولد

این برج های دوناتی ایده بسیار خوبی برای تولد و دیگر مناسبت ها هستند که به دلخواه می توانید آنها را تزیین کنید و از زیبایی آنها روی میز تولد لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید