جدیدترین مدل های شومیز ساتن طرح دار و ساده

0

شومیز های متنوع و زیبا را می توان کاربردی ترین پوشاک برای بانوان به روز و شیک پوش دانست که تنوع بسیار بالایی از نظر طرح و مدل، جنس پارچه و کاربردها دارند. انواع مدل شومیز ساتن یکی از جدیدترین شومیزها محسوب می گردد که این روزها ترند شده اند و با پارچه لطیف و براقی که دارند توانسته اند جایگاه خوبی بین افراد با سلایق مختلف پیدا کنند. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل های آن بپردازیم.

شومیز دخترانه شیک و زیبا

۳۸ مدل شومیز ساتن جدید و شیک

شومیزهای زنانه و دخترانه بهترین انتخاب برای مهمانی ها و دورهمی ها محسوب می گردند، شما می توانید یک مدل شومیز مجلسی شیک و زیبا انتخاب کنید و آن را با انواع مدل دامن یا شلوار استایل نمایید و یا از شومیز های ساده برای زیر کت و شلوار یا کت و دامن استفاده نموده و بدین شکل صاحب استایلی رسمی و در عین حال شیک و جذاب شوید، در هر صورت شومیز یکی از کاربردی ترین پوشاک زنانه محسوب می گردد که دارای تنوع بالایی از نظر جنس، طرح و مدل می باشد. همانطور که گفتیم یکی از زیباترین شومیزها که این روزها ترند شده اند، انواع مدل شومیز ساتن می باشند که به عنوان مدل شومیز ۱۴۰۲ معرفی شده اند و انتخاب خوبی برای تمام فصل های سال خصوصا بهار و تابستان می باشند.

مدل شومیز مشکی مجلسیشومیز ساتن مشکی

شومیز جدید و شیکمدل شومیز ساده

مدل شومیز ساتنشومیز زنانه جدید و شیک

مدل شومیز آستین کوتاهشومیز آستین کوتاه مجلسی

مدل شومیز مجلسیشومیز مجلسی جدید

مدل شومیز زنانه جدیدمدل شومیز دخترانه جدید

شومیز شیک دخترانهمدل شومیز پانچ

شومیزهای ساتن دارای پارچه ایی لطیف و براق هستند، از این رو انتخاب فوق العاده ایی برای مجالس محسوب می گردند و می توان با آنها استایل های شیک و خاصی داشت. در ادامه تعدادی از زیباترین شومیزها با پارچه ساتن را مشاهده می نمایید که هر یک به زیبایی نیز استایل شده اند.

شومیز جلو دکمه جدید

مدل شومیز مجلسی

شومیز یقه پاپیونی

مدل شومیز مجلسی دخترانه

مدل شومیز ساده

مدل شومیز مجلسی جدید

مدل شومیز جدید زنانه

شومیز دخترانه جدید

شومیز جدید و شیک

مدل شومیز مجلسی جدید

مدل شومیز و شلوار مجلسی

مدل شومیز شیک زنانه

شومیز زنانه شیک و جدید

مدل شومیز جدید

شومیز ساتن جدید

مدل شومیز ساتن ساده

مدل شومیز دخترانه

شومیز با پارچه ساتن

مدل شومیز جدید

شومیز دخترانه جدید

مدل شومیز مجلسی جدید

شومیز با پارچه ساتن

از آنجایی که پارچه های ساتن تنها به حالت تک رنگ و ساده اکتفا نکرده اند و اغلب پارچه های ساتن طرح دار و گل دار نیز طرفداران خاص خود را دارند، مطمئنا شومیزهای ساتن طرح دار نیز از جمله محبوب ترین شومیزها محسوب می گردند که زیبایی بی نظیری دارند و در ادامه می توانید تعدادی از آنها را ملاحظه نمایید.

شومیز ساتن دخترانه

شومیز ساتن طرحدار

مدل شومیز ساتن طرحدار

مدل شومیز اسپرت دخترانه

مدل شومیز و دامن مجلسی

شومیز ساتن طرحدار

مدل شومیز ساتن مجلسی

مدل شومیز ساتن طرحدار

همانگونه که مشاهده نمودید شومیز های ساتن تنوع بسیار بالایی دارند که شما با سلیقه شخصی می توانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نموده و با کمک آن شیک پوش تر از همیشه باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید