خرید کیف و کفش با چرم سورنا

0

با آغاز فصل بهار، همگی ما خود را برای شروع سال جدید و بزرگداشت آیین باستانی نوروز آماده می‌کنیم. از جمله رسومی که در این ایام رایج است، خرید وسایل، لباس، کیف و کفش جدید است. گذشتگان بر این اعتقاد بودند که با آغاز سال جدید بهتر است؛ لباس‌های نو پوشیده و با انجام دید و بازدید؛ صله‌رحم را به جا بیاوریم. خوب است در این ایام وسایلی را خریداری کنیم که بتوان در طول سال، بارها از آن ها استفاده نمود. مجموعه چرم سورنا با بیش از ۳۵ شعبه در سراسر ایران، خود را برای ارائه محصولاتی مطابق با مد روز، با کیفیت و باب سلیقه خانم‌ها و آقایان ایرانی نموده است.

خرید کیف و کفش با چرم سورنا

جدیدترین مدل‌های کیف و کفش سال ۱۴۰۲

با آستانه سال جدید، هنرمندان و طراحان کار خود را آغاز کرده و اقدام به طراحی کیف و کفش می‌نمایند. البته فصل بهار، فصلی است که شرایط جوی در آن ثابت نیست و در شهرهای مختلف ایران، آب و هوای متفاوتی تجربه می شود. برای مثال بهار در شهرهای شمال غربی ایران، همچنان سرد است و استفاده از نیم‌بوت و بوت، در این فصل همچنان رواج دارد.

در نیمه شمالی کشور اغلب هوا بارانی است و از این رو کفش‌های روپوشیده نیز مورد توجه خانم ها است. اما در نیمه جنوبی کشور، آب و هوای گرمی را  داریم و از این رو خانم ها علاقه دارند با پوشیدن کفش‌های روباز مانند کالج، کفش پاشنه بلند و … به استقبال سال جدید بروند.

به دلیل تنوعی که در آب و هوا داریم، طراحان با طراحی مدل‌های مختلف کفش و کیف، در رنگ‌های متنوع، طرح‌های جذاب و مدل‌های گوناگون، نیاز خانم‌ها و دختران ایرانی را برطرف نمایند.

کیف و کفش عید ۱۴۰۲

برای خرید کفش چرم طبیعی عید ابتدا مدل های جدید مجموعه سورنا را در این آدرس sorenaleather.com/product-category/کفش-چرم-زنانه/  مشاهده کنید و سپس به چند نکته ساده اما مهم توجه نمایید:

خرید کیف و کفش با چرم سورنا

  • زمان مناسب برای خرید کفش انتخاب کنید

بهتر است در ساعات بعد از ظهر حدود ساعت ۱۶ اقدام به خرید کفش نمایید. اگر از جمله افرادی هستید که ساعات زیادی را در بازار گردش می‌کنید، انتخاب سایز کفش برای شما مشکل خواهد بود؛ چرا که پای شما بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی کمی ورم خواهد کرد. بهترین روش، خرید اینترنتی کفش است.

  • انتخاب مدل کفش مطابق با دمای هوا

اگر در شهرهای گرمسیر زندگی می‌کنید؛ گزینه‌هایی که در قسمت رویه کفش دارای منافذ هستند، کفش‌های کالج و روباز گزینه مناسبی برای فصل بهار هستند. در شهرهای سردسیر بهترین گزینه‌های نیم‌بوت و بوت‌های چرم خواهند بود.

  • انتخاب کفش مطابق با دیگر لباس‌ها

بهتر است ابتدا خرید کفش را به سرانجام رسانده سپس اقدام به خرید شلوار نمایید. اصولاً اگر کفش‌های زنانه خریداری می‌کنید پوشیدن شلوار دمپا راسته و دمپا گشاد گزینه‌های مناسبی هستند. برای نیم‌بوت و بوت زنانه، پوشیدن شلوارهای تنگ به شکلی که داخل کفش قرار بگیرند را توصیه می‌کنیم. می توانید از شلوارهای بسیار گشاد نیز استفاده کنید اما در این صورت زیبایی کفش به چشم نمی‌آید.

  • کفش را مناسب با رنگ سال خریداری کنید

رنگ سال چیزی در میان سرخ آبی، زرشکی و ارغوانی تعریف شده است که خوشبختانه رنگی است که به خوبی می توان کفش و کیف چرم آن را در بازار یافت. این رنگ‌ها را می توانید با لباس‌های سفید، سیاه، آبی و سبز (در انتخاب تونالیته سبز و آبی دقت داشته باشید)، قهوه‌ای و خاکستری ست کنید. می توانید کیف و کفش چرم سیاه رنگ خود را با لباس‌هایی در تونالیته رنگی مد سال ست کنید.

  • کفش عید ۱۴۰۲ دخترانه

همان‌طور که می‌دانید اصولاً خانم‌های جوان علاقه‌ای به پوشیدن کفش‌های زنانه چرم ندارند. کفش عید دخترانه از نظر مدل و رنگ تفاوت بیشتری با مدل‌های زنانه دارد. اصولاً دختر خانم‌ها با توجه به سن خود به پوشیدن کفش‌های فانتزی، پاشنه بلند با نزئینات بیشتر علاقه دارند. استفاده از رنگ‌های شاد در بیت آن‌ها رواج بیشتری دارد. البته توجه کنید مدل لباس و سبک لباس پوشیدن آن‌ها را در انتخاب کفش و کیف چرم دخیل نمایید.

  • مدل کفش ۱۴۰۲ مجلسی

در مورد این مدل کفش باید گفت که انتخاب مدل‌های پاشنه بلند اولویت دارد. پوشیدن کفش پاشنه بلند نه تنها در بلندتر شدن قد شما تأثیر دارد؛ بلکه فرم ایستادن شما را نیز اصلاح می‌کند. در صورتی که امکان پوشیدن کفش پاشنه بلند را ندارید می توانید از مدل‌های لژ دار کمک بگیرید. این کفش‌ها اصولاً به کمک اکسسوری‌هایی همچون سگک، سنگ، کیپور و … تزئین می شود.

  • مدل کیف ۱۴۰۲

کیف چرم را اصولاً هم شکل و هم رنگ کفش چرم خریداری می‌کنند اما این یک قانون نیست و شما می توانید کیف و کفش خود را از رنگ‌های متضاد یا از رنگ‌هایی که در یک تونالیته خریداری نمایید. اصولاً بهترین و شیک‌ترین مدل‌های کیف و کفش مناسب با عید؛ چرم هستند. چرم ماندگاری بالایی داشته و زیبایی چرم و اصالت آن توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

در خرید کیف بهتر است به مکانی که قرار است از آن استفاده نمایید توجه کنید؛ بدیهی است کیف‌های مناسب با مهمانی، با مدل‌های مناسب برای محیط کار و پیاده‌روی متفاوت خواهند بود.

خرید کیف و کفش با چرم سورنا

خرید کفش چرم زنانه

مجموعه فروشگاه‌های چرم سورنا، خود را برای خرید آسان، شیک و ارزان قیمت ست کیف و کفش زنانه در سایت خود به آدرس sorenaleather.com/product-category/ست-کیف-و-کفش-چرم-زنانه/  آماده نموده است. مجموعه از کیف و کفش‌های مد روز دنیا در شعب این فروشگاه به فروش می‌رسد. برای راحتی کار و رفاه حال مشتریان عزیز، فروشگاه اینترنتی این مجموعه نیز به صورت ۲۴ ساعته سفارشان شما را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر ارسال می‌کند. در صورتی که سایز کفش و یا حتی مدل آن مطابق با سلیقه شما نباشد؛ به راحتی می‌توانید آن را عودت داده و وجه خود را پس بگیرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید