راهنمای خرید لباس زیر مناسب خانم‌ها

0

شاید خرید لباس زیر  زنانه امری ساده به نظر برسد اما اگر چند نکته ساده اما مهم در زمان خرید این محصول در نظر داشته باشید؛ می‌توانید لباس مناسب برای اندام خود را انتخاب کنید. در ضمن در زمان خرید لباس زیر باید به جنس آن نیز توجه داشته و انواع پارچه‌های استفاده شده در دوخت آن‌ها را نشناسید تا بتوانید محصولی با کیفیت خریداری نمایید. ما در این مقاله تلاش داریم تمام آنچه نیاز دارید تا لباس زیری زیبا، مقاوم و متناسب با اندام خریداری کنید را در اختیارتان قرار دهیم:

راهنمای خرید لباس زیر مناسب خانم‌ها

در زمان خرید لباس زیر زنانه، به جنس آن اهمیت دهید

به جرات می‌توان گفت جنس پارچه مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس زیر است. لباس زیر به صورت شبانه روزی پوشیده می‌شود و ارتباط مستقیم با اندام‌های حساس شما دارد. پس اگر در بافت آن بیش از اندازه از پلاستیک استفاده شده باشد، عدم تهویه مناسب و تعریق بدن ممکن است به پوست شما آسیب رسانده و باعث عفونت اندام تناسلی شما شود. از این رو خرید شورت و سوتین نخی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر به پوشیدن لباس زیر کاملاً نخی علاقه ندارید، بهتر است از پارچه‌هایی استفاده کنید که میزان پنبه و نخ آن بیشتر از میزان پلاستیک آن باشد و اگر به پوشیدن لباس توری علاقه دارید بهتر در طول روز آن را تعویض نمایید.

مدل لباس زیر زنانه فاکتور مهمی است

اگر این سؤال در ذهن شما است که چه لباس زیری مناسب است؟ باید گفت که لباس زیری مناسب شما است که در آن احساس راحتی کنید.

از خرید مدل‌هایی که به اندام شما فشار وارد می‌کند پرهیز کنید. در انتخاب مدل‌ها تنها زیبایی را ملاک قرار ندهید بلکه به خرید محصولاتی اقدام کنید ویژگی‌های دوخت آن با اندام شما تناسب داشته باشد. به عبارتی درزها و کش و بندهای آن به شکلی طراحی شده باشد که بتواند زیبایی اندام شما را چندین برابر کرده و در ضمن به بدن شما آسیب وارد نکند.

اگر بخواهیم مثالی در این باره بزنیم در مورد سوتین مدل‌های جک دار برای خانم‌هایی مناسب است که سینه‌های افتاده دارند اما استفاده از همین مدل نباید طولانی مدت باشد و بهتر است در ساعاتی که در خانه هستید از مدل‌های ساده و بدون جک استفاده شود.

دقت کنید سایز لباس زیر زنانه اندازه باشد

سایز لباس زیر خود را به شکلی انتخاب کنید که نه خیلی گشاد باشد که نتواند فرم سینه‌ها را اصلاح کند و نه خیلی کوچک باشد که به سینه کمر و کشاله رانتان آسیب برساند. در صورتی که سایزهای کوچک را برای خود انتخاب کنید، کش‌ها و بندهای لباس زیر پوست را فشرده کرده و باعث ایجاد حساسیت می‌شوند.

رنگ لباس زیر زنانه مهم است

در زمان انتخاب رنگ لباس زیر چند نکته را در نظر داشته باشید:

خرید لباس‌های زیر با رنگ تیره همچون مشکی را محدود کنید؛ چرا که عدم نمایش آلودگی در چنین رنگ‌هایی باعث بروز بیماری خواهد شد. در ضمن این رنگ‌ها گرما را جذب می‌کنند و برای فصول گرم سال مناسب نیستند.

رنگ‌ها را با توجه به تناسب با رنگ پوستتان خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید قوانینی در صنعت مد وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها رنگ‌هایی را انتخاب نمود که رنگ پوستتان را روشن نمایش داده و یا آن را تیره کند. از این رو با توجه به خواسته خود می‌توانید بهترین رنگ‌ها را برای لباس زیر انتخاب نمایید.

لباس زیر را برای چه لباسی می‌خواهید؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده است که با لباس مجلسی چه لباس زیری بپوشیم؟ توجه به نوع لباس اهمیت زیادی در انتخاب لباس زیر مناسب دارد مخصوصاً اگر قرار است در یک مجلس مهمانی حضور داشته باشید. به عنوان مثال برای لباس‌هایی که دکلته هستند و قسمت بالایی آن‌ها کاملاً آزاد است پوشیدن سوتین بدون بند مناسب است؛ اما می‌توانید از سوتین‌هایی که بند نامرئی دارند نیز استفاده کنید. در لباس‌هایی که یقه آن در وسط سینه باز است و یا یقه هفت بزرگی دارند سوتین پلانچ را پیشنهاد می‌دهیم. در لباس‌هایی که از قسمت کمر آزاد هستید پوشیدن سوتین ژله را اصولی می‌دانید؛ چرا که این مدل به سینه‌ها می‌چسبد و در قسمت پشت هیچ بندی ندارد. پس به راحتی با توجه به شکل لباس مجلسی خود می‌توانید بهترین سوتین را خریداری کرده و استفاده نمایید.

راهنمای خرید لباس زیر مناسب خانم‌ها

برای خرید لباس زیر زنانه درگیر مد نشوید

شاید در بازه زمانی مشخصی نوع خاصی از پارچه و یا مدل لباس زیر مد شود اما شما نباید خود را مجاب به استفاده از مد روز نمایید. نگاهی به ویژگی‌های محصول مد شده بی اندازید اگر با اندام شما و انتظاراتتان از یک لباس زیر تطابق داشت می‌توانید از آن استفاده کنید. دقت کنید مهم‌ترین فاکتور در خرید لباس زیر حفظ سلامت و زیبایی شما است بنابراین سعی کنید از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی دنیم ست خرید کنید.

کش‌های لباس زیر باید حالت الاستیک داشته باشد

از خرید محصولاتی که کش‌های بسیار ضخیم و گاه محکم دارند پرهیز کنید. این مشکل بیشتر مواقعی خود را نشان می‌دهند که لباس زیر را سایز کوچک خریده باشید و یا در اثر چاقی یا بارداری کوچک شده باشد. اگر کش‌های بند و کمر سوتین و کش‌های دوخته شده در شورت حالت الاستیک نداشته باشد، خود را رها نکرده و به پوست شما آسیب می‌رسانند. از طرفی عدم تهویه مناسب باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی شما خواهد شد. استفاده از محصولاتی که کش‌های باریک و راحت دارند شما را از این مشکلات دور خواهند کرد.

بهتر است شورت‌ها در ناحیه ران کش نداشته باشند

در زمان خرید اینترنتی شورت زنانه بهتر است محصولاتی را انتخاب نمایید که در ناحیه ران کش نداشته باشند؛ مخصوصاً اگر راه‌های بزرگی دارید. از آنجایی که کش باعث چسبیدن شورت به کشاله ران می‌شود، نه تنها باعث عرق‌سوز شدن در این ناحیه خواهد شد بلکه در طولانی مدت باعث ایجاد عفونت در ناحیه تناسلی می‌شود.

لباس زیر فانتزی زنانه برای استفاده روزانه نیست

حتماً در زمان خرید لباس زیر، مدل‌های جذاب فانتزی شما را برای خرید جذب کرده‌اند اما توجه داشته باشید، این مدل‌ها با توجه به پارچه‌های استفاده شده در آن‌ها و ویژگی‌هایی که از نظر دوخت دارند برای استفاده روزانه نیستند. استفاده از آن را تنها در چند ساعت از روز خلاصه کنید. در زمان‌هایی که در خانه هستید و به صورت الزامی در شب‌ها بهتر از لباس زیر ساده کمک بگیرید.

راهنمای خرید لباس زیر مناسب خانم‌ها

از کجا لباس زیر زنانه بخریم؟

ما در این مقاله تلاش داشتیم همه آنچه در زمان خرید سوتین و خرید شورت زنانه نیاز دارید بدانید را بررسی نماییم. خرید لباس زیر به دلیل تماس مستقیم با اندام حساس زنانه، امری بسیار مهم است و خانم‌ها باید تمامی نکات گفته شده را در زمان خرید مد نظر داشته باشند. در ادامه توجه به شستشوی اصولی و نگهداری از لباس‌های زیر در مکان مناسب برای حفظ سلامتی شما مهم است. فروشگاه اینترنتی دنیم ست denimset.ir با سال‌ها تجربه در زمینه خرید و فروش لباس زیر، مجموعه جذابی از مدل‌های روز دنیا را گردآوری نموده و از شما برای دیدن از این مجموعه دعوت به عمل می‌آورد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید