خلاقیت با لباس های کهنه و قدیمی که شگفت زده تان می کند

0

همه ما تعدادی لباس قدیمی و کهنه داریم که دیگر به کارمان نمی آیند، شاید بارها به این فکر افتاده باشید که با این لباس های بی استفاده چه کنید و چه کاربردهایی می توانند داشته باشند. در این مقاله می توانید با چندین ایده خلاقیت با لباس کهنه و قدیمی آشنا شوید که مطمئنا از جمله ایده های بسیار جذاب و کاربردی خواهند بود.

ایده های خلاقیت با لباس های کهنه

اغلب افراد خلاق سعی می کنند با کمک ساده ترین وسایل و مواد اولیه بهترین و جذاب ترین وسایل جدید را بسازند، اگر شما نیز جز این دسته هستید می توانید با الگوبرداری از ایده هایی که اینجا معرفی می کنیم دست به کار شوید و با کمک خلاقیت و ابتکار خود دست به کارهای جالبی بزنید. این کار همچون بازسازی وسایل قدیمی حس خوبی دارد که با خلق وسایل جدید شکوفا می شود. البته ممکن است افرادی اقدام به رنگ کردن لباس های قدیمی و استفاده مجدد از آنها نمایند اما اگر شما جز این دسته نیستید مطمئنا پیشنهادهای امروز ما، برایتان جذاب خواهد بود.

خلاقیت با لباس های کهنه

با لباس های قدیمی که در خانه دارید می توانید اقدام به ساخت عروسک های بامزه برای کودکان نمایید، عکس های زیر نمونه هایی از این کار خلاقانه می باشد که می توانید از آنها الگوبرداری نمایید.

خلاقیت با لباس کهنه

ساخت عروسک با لباس کهنه

دوخت عروسک ساده و آسان

با کمی ابتکار و با کمک هنر خیاطی می توانید لباس های خودتان را تبدیل به لباس های کوچک بچگانه نمایید. برای این کار تنها کافیست الگوی لباس مورد نظر را بکشید و بعد از برش قسمت های مورد نیاز را بدوزید و به این صورت یک لباس کودک زیبا داشته باشید.

دوخت لباس کودک

کاردستی با پارچه

دوخت لباس قدیمی

دوخت لباس کودک

تغییر لباس های کهنهکاردستی با پارچه

کاردستی خلاقانه

شلوارهای جین از جمله رایج ترین لباس هایی می باشند که بدون استفاده می مانند، تصاویر زیر وسایل زیبا و جذابی را نشان می دهد که با همین شلوارهای جین قدیمی تهیه شده اند و هر یک روش ساخت ساده و آسان دارد و می توان آنها را در سریع ترین زمان تهیه نمود.

خلاقیت با لباس قدیمی ساخت پادری با شلوار جین دوخت کیف لی جدید تغییر لباس با ایده خلاقانه دوخت کیف با لباس جین

حال که با جذاب ترین ترفندها برای استفاده از لباس های قدیمی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم به سراغ کمد لباس ها رفته و لباس های بی استفاده را جدا کنید و با آنها وسایل جدید و جذاب بسازید و از هنر و خلاقیت خود نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید