مدل های مانتو مخمل جدید که هیچ کجا ندیده اید

0

مانتوهای مخمل یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان مانتو پاییزه به حساب می آیند که تنوع بالایی در طرح و مدل دارند، این مانتو ها با انواع پارچه های مخمل از جمله مخمل ساده، مخمل کبریتی، مخمل براق و… دوخته می شوند و انتخاب مدل آنها کاملا سلیقه ایی است و به خود شما بستگی دارد. با این حال اگر قصد خرید یا دوخت مانتو با پارچه مخمل را دارید حتما این مطلب را تا پایان پیگیری نمایید و با انواع مدل مانتو مخمل جدید و شیک آشنا شده و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مانتو مخمل کبریتی جدید

مدل مانتو مخمل دخترانه و زنانه جدید و زیبا

با سردتر شدن هوا و شروع فصل پاییز مطمئنا برای شما نیز مهم است که مدل مانتوی جدید و مناسبی برای این فصل تهیه کنید، از جمله بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز می توان به انواع مدل مانتو جین، مانتوهای مخمل، مانتو کتان و… اشاره نمود که دارای پارچه هایی با ضخامت نسبتا بالا هستند و پوشش مناسبی برای هوای پاییزی محسوب می گردند. همانطور که گفتیم ما قصد معرفی مانتوهایی با پارچه های مخمل را در این مطلب داریم که شامل انواع مانتوهای مجلسی مخمل، انواع مدل مانتو فانتزی مخمل، مانتوهای کوتاه و بلند و… می باشند و مطمئنا می توانید مانتو دلخواه و ایده آل خود را از بین مجموعه مانتوهای زیبا پیدا کنید.

مدل مانتو مخملمانتو پاییزه مخملمانتو مجلسی مخملمدل مانتو مجلسی زنانهمانتو مخمل براق زنانهمدل مانتو مخمل مجلسی

مانتوهای مخمل بلند نیز طرفداران خاص خود را دارند، این مانتوها را می توان به عنوان مانتو مجلسی، مانتو دخترانه پاییزه، مانتو دانشجویی و.. مورد استفاده قرار داد. تصاویر زیر نمونه های زیبایی از این سبک مانتوها را نشان می دهند که می توانند انتخاب فوق العاده ایی برای شما عزیزان باشند.

مانتو بلند مجلسی مخملمانتو مخمل بلندمانتو جلو باز مخملمانتو مخمل زنانه مانتو زنانه پاییزه مانتو مخمل زنانه جدید

با پارچه های مخمل می توان اقدام به دوخت انواع مانتو اسپرت و مانتو دانشجویی نمود و در فصل پاییز شیک تر از همیشه بود. عکس هایی که در ادامه مشاهده می فرمایید نمونه هایی از این سبک مانتو محسوب می گردند که برای دختران جوان و نوجوان مناسب می باشند.

 مانتو مخمل اسپرت مدل مانتو کتی مخمل     مانتو مخمل کبریتی مدل مانتو پاییزه 98 مانتو زنانه مخمل جدید مانتو پاییزه مجلسی مدل مانتو جدید دخترانه

مانتوهای جدید با پارچه مخمل می توانند بهترین انتخاب برای بانوانی باشند که علاوه بر شیک و به روز بودن ترجیح می دهند انتخابی داشته باشند که مناسب فصل باشد و آنها را از هر پوششی بی نیاز نماید. تصاویری که در ادامه مشاهده می نمایید چند نمونه از جدیدترین مدل های مانتوی مخمل هستند که پیشنهاد می کنیم از آنها به سادگی نگذرید.

مدل مانتو مخمل جدیدمانتو مخمل مجلسی

مانتو مخمل جدیدمدل مانتوی مخمل بلند

مانتو مخمل بلندمانتو مخمل کبریتی

مدل مانتو پاییزه 1401مدل مانتو اسپرت مخمل

مانتو مخمل 1401مدل مانتو پاییزه جدید

مانتو پاییزه جدیدمانتو و شلوار مخمل جدید

مانتو جلو باز مخمل جدیداستایل با مانتو مخمل جدید

مانتوهای مخمل از جمله محبوب ترین مدل های مانتو برای پاییز و زمستان هستند که می توانند نقش مثبتی در بهتر شدن استایل شما داشته باشند، پس لازم است که هر خانمی یک مانتوی مخمل در کمد خود داشته باشد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید