برای تزیین سبزی خوردن سفره افطار از این ایده ها استفاده کنید

0

سبز خوردن را می توان یکی از اصلی ترین اجزا سفره افطار دانست که علاوه بر مقوی و خوشمزه بودن، زیبایی و جلوه خاصی به سفره می بخشد. حال می توان با تزیین سبزی خوردن به شکل های مختلف این زیبایی را دو چندان نمود. برای انجام این تزیینات ایده های متنوع و زیادی وجود دارد که ما امروز در این مطلب از مجله هنر در خانه سعی می کنیم بهترین و جذاب ترین تزیینات را معرفی نماییم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز مفید باشند. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی نموده و از این تزیینات زیبا لذت ببرید.

تزیین سبزی خوردن با تربچه و پیازچه

رایج ترین روش برای تزیین کردن ظرف سبزی خوردن استفاده از تربچه یا پیازچه است. بدین منظور ابتدا باید به تزیین پیازچه و تربچه بپردازید و سپس آنها را روی سبزی ها بچینید. برای تزیین تربچه ابتدا آن را به شکل دلخواه برش بزنید و چند ساعتی در آب قرار دهید. برای پیازچه نیز از همین روش استفاده کنید با این تفاوت که مدت زمانی که آن را داخل آب قرار می دهید باید کوتاه باشد تا پیازچه های شما نپوسد. حال سبزی ها را در بشقاب یا سبدهای مخصوص بکشید و آن ها را با تربچه و پیازچه های زیبایی که دارد تزیین کنید.

تزیین سبزی با تربچهتزیین تربچه برای سبزی خوردن

تزیین سبزی با تربچه و پیازچهدیزاین شیک سبزی با تربچه

تزیین سبزی خوردنسبزی خوردن سفره افطار

تزیین کردن سبزی برای سفره افطاردیزاین سینی سبزی با تربچه و پیازچه

تزیین تربچه سبزی خوردنتزیین تربچه به شکل گل

تزیین سبزیدیزاین سبزی به شکل دسته گل

برای دیزاین سبزی خوردن می توانید از پنیر قالب زده یا گردو نیز استفاده نمایید، همچنین با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید از نان نیز در کنار سبزی خوردن استفاده نمایید و به این صورت تزیین بسیار زیبایی داشته باشید. تصاویر زیر الگوهای جذابی در این زمینه هستند که می توانید از آنها استفاده کنید و با کمک آنها به تزیین پنیر، سبزی، نان و… بپردازید.

تزیین سبزی خوردن شیک و زیباتزیین نان و پنیر سبزی

تزیین سبد سبزی خوردنتزیین پنیر سفره افطار

تزیین سبزی با پنیر و گردوتزیین نان پنیر گردو

  تزیین نان و سبزیتزیین زیبای نان و سبزی سفره افطار

تزیین نان و پنیر سبزی سفره افطارتزیینات سفره افطار

  دیزاین سبزی خوردندیزاین سبزی با ایده جدید

تزیین نان و سبزی خوردنتزیین ساده نان و پنیر

تزیین نان پنیر و سبزیتزیینات نان و سبزی برای مهمانی  تزیین سبزی خوردنتزیین شیک نان و سبزی با تربچه

مطمئنا همه شما در انواع عکس سفره افطار مشاهده نموده اید که تزیین کردن تک تک اجزا سفره باعث شده است که زیبایی آن چندین برابر شود، پس به هیچ وجه از آنها غافل نشوید و سعی کنید با کمک ایده ها و خلاقیت هایی که دارید سفره  افطار را به بهترین شکل تزیین کنید و به این صورت پذیرایی فوق العاده ایی داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید