سالاد الویه را با این روش های ساده و خاص تزیین کنید و در مهمانی ها بدرخشید

0

سالاد الویه یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که برای مهمانی ها، دورهمی ها و جشن های مختلف خصوصا جشن تولد تهیه و سرو می شود، روش های تهیه سالاد الویه تقریبا مشابه یکدیگر می باشند و با توجه با ذائقه از مواد اولیه ایی چون سیب زمینی، سینه مرغ، سس مایونز، خیارشور، قارچ، تخم مرغ، کالباس، نخود فرنگی، ذرت، هویج پخته و… استفاده می شود. حال اگر شما به روش خود سالاد الویه خوشمزه ایی پخته اید و به دنبال ایده برای تزیین سالاد الویه ساده و جدید هستید این مطلب را از دست ندهید و با بهترین و جدیدترین تزیینات آشنا شوید.

مدل های تزیین سالاد الویه ساده و جدید برای مهمانی

روش های مختلفی برای تزیین کردن سالاد الویه وجود دارد که هر یک زیبایی خاص خود را دارند که انتخاب آنها به این نکته بستگی دارد که سالاد الویه را برای چه نوع مهمانی و مراسمی تهیه کرده اید، در صورتی که قصد تزیین و تزیین سالاد برای تولد را دارید پیشنهاد می کنیم آن را به شکل کیک تزیین کنید. توجه داشته باشید که هنگام تهیه سالاد الویه تولد و سالاد الویه های قالبی بهتر است آب مرغ را به سالاد اضافه نکنید که تا حد امکان سالاد غلیظ باشد و به راحتی فرم بگیرد. عکس های زیر نمونه های زیبایی از انواع سالاد الویه به شکل کیک و دیگر الویه های زیبا برای جشن تولد را نشان می دهند که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

تزیین الویه به شکل کیکسالاد الویه قالبیتزیین کردن سالاد الویه قالبیسالاد الویه برای مهمانیدیزاین سالاد الویهتزیین زیبای سالاد الویه تزیین شیک سالاد الویه  تزیین سالاد الویه مجلسی سالاد الویه به شکل قلب تزیین سالاد الویه به شکل کیک تولد سالاد الویه مجلسی

در ادامه چند مدل دیگه تزیین سالاد الویه را می بینید که خیلی زیبا و شیک تزیین شدن و می توانند ایده های خوبی برای تزیینات و سفره آرایی شما دوستان باسلیقه باشند.

تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد

تزیین سالاد

تزیین سالاد

تزیین سالاد

سالاد الویه

سالاد الویه

برای تزیین کردن ظرف سالاد الویه می توانید همچون تزیین سالاد ماکارونی، تزیین مرغ شکم پر، تزیین ماهی و… از انواع سبزیجات تازه به شکل های مختلف استفاده نمود که رایج ترین آنها هویج، گوجه فرنگی، خیار و خیار شور، جعفری و… می باشد. سعی کنید برای نتیجه گیری بهتر از خلاقیت و ابتکار خود بهترین استفاده را ببرید و زیباترین تزیینات را داشته باشید.

تزیین سالاد الویه سادهتزیین سالاد الویه ساده و زیبا

تزیین ساده سالاد الویهسالاد الویه مجلسی

تزیین شیک سالاد الویه مجلسیتزیین جدید سالاد الویه برای مهمانی

سالاد الویه خوشمزهتزیین کردن سالاد الویه

تزیین سالاد الویه سادهتزیین الویه مجلسی جدید

تزیین روی سالاد الویهتزیین سالاد الویه با نان تست

سالاد الویه برای تولدسالاد الویه قالبی

تزیین ساده سالاد الویهتزیین زیبا و شیک سالاد الویه

همانطور که در ابتدا نیز مطرح نمودیم باید به این نکته توجه داشته باشید که تزیینات را برای چه مهمانی یا مراسمی می خواهید، مطمئنا تزیینی که برای غذای کودک انتخاب می نمایید با تزیینات غذای دورهمی ها و مهمانی ها متفاوت است، پس سعی کنید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

 سالاد الویه برای کودکانسالاد الویه عروسکی برای بچه ها

دیزاین سالاد الویهسالاد الویه به شکل کلاه

سالاد الویه برای مجلستزیین ساده و جدید سالاد الویه

تزیین الویه سادهتزیین الویه فانتزی

تزیین کردن سالاد الویهتزیین بسیار ساده سالاد الویه

تزیین زیبای سالاد الویه تزیین زیبای سالاد الویهسالاد الویه ساده و زیبا

تزیین روی سالاد الویهتزیین دیس سالاد الویه با هویج و ذرت

همانطور که مشاهده نمودید ایده ها و روش های مختلفی برای تزیین کردن سالاد الویه و تزیین ظرف الویه وجود دارد که به دلخواه می توانید هر یک را انجام دهید. اما اگر می خواهید با دیگر تزیینات مربوط به این غذا و همچنین تزیین غذاهای مختلف و جدید آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتما از بخش تزیین غذا مجله هنر در خانه دیدن نمایید و با به روزترین تصاویر مربوط به تزیین و دیزاین انواع غذای ایرانی و فرنگی آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید