نحوه ساخت کاردستی با مقوا با روشی ساده و متفاوت

25

ساخت کاردستی با مقوا کار بی نهایت ساده و آسونیه و به خاطر فراهم و در دسترس بودن وسایل مورد نظر برای ساخت، کاردستی با مقوا طرفدارهای خیلی زیادی داره و خیلی راخت تو خونه میشه انجامش داد. امروز با این آموزش خیلی راحت و متفاوت در خدمت شما دوستای خوبم هستم، تا پایان همراهم باشین.

آموزش درست کردن کاردستی با مقوا + تصاویر زیبا:

برای ساخت این نوع کاردستی با مقوا به چند تا کارتن یا جعبه مقوایی تو سایز های مختلف احتیاج داریم، همچنین به چند تا جلد کادو یا کاغذ رنگی که به عنوان روکش کار ازش استفاده شه.

خب برای شروع ساخت کاردستی با مقوا جعبه مقوایی بزرگتر رو انتخاب میکنیم و مطابق شکل تکه های اضافه اونو ازش جدا میکنیم و اونو با جلد کادو میپوشونیم.

کاردستی با مقوا

کاردستی با مقوا

کاردستی با مقوا

دو تکه مقوا رو وسط کار به عنوان طبقه های کاردستی قرار میدیم.

کاردستی با مقوا

کاردستی با مقوا

کاردستی با مقوا

حالا وقتشه که از جعبه های کوچکتر برای داخل کاردستی استفاده کنین، به ابعاد جعبه ها توجه کنین و اگه سایز اونها به جعبه بزرگترتون نمیخوره، تکه های اضافه رو ببرین و دوباره با چسب درستش کنین.

کاردستی با مقوا

تو مرحله بعدی از ساخت کاردستی با مقوا روی جعبه های کوچکتر رو هم با جلد کادو یا کاغذ رنگی ایی  که دارین بپوشونین تا یکدست شه و مرتب تر به نظر بیاد.

کاردستی با مقوا

حالا وقتشه که جعبه های کوچکتر رو به صورت کشویی داخل جعبه بزرگتر قرار بدین.

کاردستی با مقوا

برای روی کشوها هم میتونین از مرواریدهای رنگی و یا سوزن ته گردهایی که مرواریدی هستن استفاده کنین تا نمای قشنگی به کاردستی با مقوا شما بده.

کاردستی با مقوا

میتونین برای سقف کاردستی هم از مقوا استفاده کنین و اونو به شکل یه کلبه دربیارین.

کاردستی با مقوا

از این نوع کاردستی با مقوا میتونین برای نگهداری از وسایل ریز توی اتاق خواب و همینطور به عنوان دکوری استفاده کنین و اینجوری یه نظم خاص به وسایلتون بدین.

کاردستی با مقوا

امیدوارم از این کاردستی زیبا خوشتون اومده باشه. راستی دوستهای خوبم نظر فراموش نشه.  موفق و شاد باشین.

اشتراک گذاری

۲۵ دیدگاه

یک نظر دهید