آموزش ساخت جعبه هدیه به همراه الگوهای برش جعبه هدیه

30

امروز با آمورش ساخت جعبه هدیه با روش های زیبا و جذاب همراه شما دوستان عزیز و دوست داشتنی هستم. حتما شما هم دقت کردید که ساخت جعبه هدیه با سلیقه و هنر خودتون میتونه ارزش یک هدیه رو دو برابر کنه، ضمن اینکه جعبه هدیه شما موندگارتره و ممکنه تا سالها گوشه یه کمد چوبی بعنوان یادگاری نگه داری بشه،در ادامه این مطلب آمورش ساخت جعبه هدیه با یه روش جذاب و دوست داشتنی رو برای شما قرار دادم امیدوارم از این آمورش خوشتون بیاد و نهایت استفاده رو ازش ببرید، لطفا تا پایان منو همراهی کنید.

آموزش ساخت جعبه هدیه :

 برای ساخت جعبه هدیه ما به ابزار ساده مثل قیچی، خط کش، چسب قطره ای و مقوا های رنگی با جنس و کیفیت مناسب نیاز داریم، مراحل کار بسیاری ساده است و برای سادگی بیشتر تعدادی از الگوهای مناسب برای ساخت جعبه هدیه رو برای شما قرار دادم که می تونید با پرینت گرفتن این الگوها و یا ترسیم اونا رو روی مقواهای خودتون پیاده کنید. برای ساخت جعبه هدیه هایی که در این مطلب براتون گذاشتم نیاز به توضیحات زیادی نیست فقط کافیه هر یک از الگوها رو پرینت بگیرید و یا رسم کنید و خط های ممتد رو با قیچی ببرید و خط چین ها رو تا کنید تا شکل جعبه هدیه مورد نظرتون درست بشه بعد با استفاده از چسب قطره ای قسمت های مورد نیاز رو بهم می چسبونیم و در مرحله آخر با روبان و مقواهای رنگی تزئین می کنیم.

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

برای ساخت این مدل جعبه هدیه بهتره با ایجاد سوراخ بر روی نقطه های مشخص شده در الگو و استفاده از نخ های رنگی زیبایی بیشتری به جعبه هدیه بدیم.

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

تزئین جعبه هدیه یکی از مهمترین مراحل ساخت جعبه هدیه است که در مرحله آخر می تونه زیبایی جعبه هدیه شما رو دو چندان کنه پیشنهاد می کنم با استفاده از مقواهای رنگی و برش طرح های مختلف و چسبوندن اون بر روی جعبه هدیه کاردستی های زیبایی خلق کنید.

اشتراک گذاری

۳۰ دیدگاه

  1. من دو تاشو طبق الگو ها درست کردم خیلی جالب شد. مرسی بابت مطالبزیباتون. بازم جعبه هدیه بذارید. موفق باشید

  2. منبع این جعبه هاکجاس؟اخه من دوست دارم ازشون درست کنم وبفروشم به خاطرهمین بایدبدونم ،که خدایی نکرده اثرکسی دیگه روبراخودم برنداشته باشم .ممنونم.

    • سلام دوست خوبم. منبع اصلی این جعبه ها یک سایت چینه که ساختشون رو برای آموزش به دیگران گذاشتن. پس فکر نمیکنم یادگیری و ساخت شما ایرادی داشته باشه. موفق باشی دوست خوبم

یک نظر دهید