کاردستی با نی نوشابه پلاستیکی برای کودکان در سنین مختلف

0

نی های رنگی پلاستیکی را می توان یکی از وسایل دور ریختنی و بی مصرف دانست که اغلب افراد توجهی به آنها ندارند، اما جالب است بدانید می توان با این نی های نوشابه کاردستی های زیبا و جذابی ساخت و نهایت استفاده را از آنها برد. حال اگر قصد دارید با مدل های متنوع و زیبای این کاردستی ها آشنا شوید تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از زیباترین مدل های کاردستی با نی پلاستیکی آشنا شوید و با الگوبرداری از این کاردستی های بسیار زیبا، نهایت استفاده را از نی های رنگی بی استفاده ببرید.

اغلب ما تجربه استفاده از وسایل بی مصرف را برای ساخت کاردستی داریم که از بین آنها ساخت کاردستی با روزنامه باطله، کاغذ، کاردستی های زیبا با چوب، خلاقیت با سنگ و یا بطری های پلاستیکی، ظروف شیشه ای مربا و ترشی و…. رایج تر می باشند. اما همانطور که گفتیم به راحتی می توان با نی های پلاستیکی نیز کاردستی های زیبایی ساخت. در ادامه با نمونه های متنوع و زیبای این کاردستی های خلاقانه آشنا خواهید شد.

کاردستی با نی نوشابه

۲۰ مدل کاردستی با نی رنگی پلاستیکی

برای ساخت کاردستی کودکانه و زیبا با نی نوشابه می توانید از چسب مایع استفاده کنید، توجه داشته باشید که استفاده از چسب حرارتی ممکن است در صورتی که بیش از حد داغ باشد به نی ها صدمه بزند اما با کمی احتیاط از چسب حرارتی نیز می توان استفاده نمود که البته پیشنهاد ما همان چسب مایع است. برای راحت تر شدن کار نیز بهتر است از کاغذ یا مقوا به عنوان پایه استفاده نموده و نی ها را روی آن بچسبانید. البته می توان بدون استفاده از هر گونه مواد اولیه دیگر و تنها با نی های پلاستیکی کاردستی های زیبایی ساخت. تصاویر زیر نمونه هایی از کاردستی های ساخت شده با انواع نی رنگی پلاستیکی می باشند که امیدواریم از آنها ایده گرفته و زیباترین کاردستی ها را بسازید.

ساخت کاردستی برای بچه ها کاردستی با وسایل دور ریختنی خلاقیت با نی نوشابه کاردستی ماهی با نی کاردستی خانه با نی کاردستی زیبا با نی کاردستی جدید با نی کاردستی الاغ کاردستی آدمک کاردستی پرنده  خلاقیت با نی نوشابه

کاردستی هایی که تا این لحظه مشاهده نمودید اغلب برای کودکان مناسب می باشند، حال نمونه هایی از خلاقیت با نی نوشابه را معرفی می نماییم که مطمئنا مشاهده آنها برای شما عزیزان نیز تازگی خواهد داشت و با دیدن این مدل های زیبا متعجب می شوید.

کاردستی های خلاقانه جدید ساخت کاردستی برای کودکانکاردستی های جدید کودکانه ساخت آباژور با نی ساخت کاردستی زیبا با نی کاردستی های جدید با نی کاردستی با نی نوشابه پلاستیکیکاردستی قلب رنگی

همانطور که مشاهده نمودید کاردستی های متنوع و زیبایی با نی نوشابه می توان ساخت که هر یک جذابیت خاص خود را دارند. حال اگر تمایل دارید با دیگر مدل های کاردستی و ایده های خلاقانه برای ساختن وسایل جدید آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتما به بخش کاردستی مجله هنر در خانه مراجعه کنید و از به روز ترین مطالب ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید