عروسک با خمیر فیمو و ایده هایی برای ساخت عروسک های خمیری

0

عروسک های خمیری از جمله زیباترین و جذاب ترین مدل های عروسک هستند که به راحتی نیز ساخته می شوند و موارد استفاده زیادی نیز دارند، این عروسک های را می توان با خمیر های مختلف تهیه نمود و نهایت استفاده را از آنها برد. در این مطلب به بنا به درخواست شما عزیزان مجموعه ایی از عکس های انواع عروسک با خمیر فیمو را گردآوری نموده و ارائه می دهیم که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد. تا پایان همراه ما بوده و از این مدل های عروسک خمیری دیدن نمایید.

۱۴ مدل عروسک با خمیر فیمو با طرح های فانتزی

اغلب ما با طرز تهیه خمیر فیمو آشنایی داریم، با این خمیر می توانیم عروسک های بامزه و بسیار زیبایی بسازیم که کاربردهای متنوعی دارند و از اغلب آنها برای کارهای تزیینی استفاده می شود. همانطور که می دانید عروسک سازی با خمیر فیمو تا حد زیادی نیاز به دقت و توجه دارد و برای ساخت اینگونه عروسک ها باید با ایده های متنوع در این زمینه آشنا شد. از این رو عکس های زیر می توانند الگویی برای شما عزیزان در جهت ساختن عروسک با خمیر های فیمو باشند.

عروسک با خمیر فیمو

عروسک های فانتزی با خمیر فیمو

عروسک های خمیریتزیین ماگ با خمیر فیمو

ساخت عروسک با خمیرعروسک خمیری زیبا

ماگ های خمیریعروسک های بامزه با خمیر فیمو

تزیین لیوان با خمیر فیموتزیین لیوان سرامیکی با خمیر فیمو

ساخت عروسک با خمیرعروسک جدید با خمیر فیمو

تزیین لیوان سرامیکیساخت عروسک جدید با خمیر فیمو

عروسک فانتزی با خمیر فیموعروسک خمیری جدید و شیک

عروسک جغد با خمیر فیموعروسک پرنده با خمیر فیمو

عروسک های خمیری زیباعروسک های خمیری بسیار زیبا

عروسک با خمیر فیموعروسک فانتزی با خمیر فیمو

عروسک با خمیر فیموی دست سازساخت عروسک با خمیر

عروسک جدید با خمیر فیمومجسمه سازی با خمیر فیمو

ساخت عروسک با خمیرساخت عروسک کودکانه با خمیر فیمو

با مدل های متنوع و زیبای عروسک های خمیری فانتزی آشنا شدید، حال با ایده گرفتن از این مدل عروسک ها و همچنین استفاده از ابتکار و خلاقیت خود می توانید اقدام به ساخت عروسک های زیبا با خمیر فیمو نموده و نهایت استفاده را از هنر خود ببرید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی عروسک سازی و مشاهده دیگر مطالب در رابطه با مدل عروسک های دست ساز و آموزش های متنوع درباره ساخت عروسک های جدید دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید