تم تولد مینیون دخترانه و پسرانه با تزیینات فانتزی و خلاقانه

0

انتخاب تم تولد زیبا و خاص یکی از مراحل مهم برگزاری یک جشن تولد لاکچری و دوست داشتنی می باشد. همانطور که می دانید اغلب تم های تولد کودکانه بر اساس شخصیت های کارتونی یا بازی های مورد علاقه آنها تهیه می شود. انواع تم تولد شنل قرمزی، سفید برفی، السا و آنا از تم تولد های دخترانه محبوب و انواع تم تولد ماشین، مرد عنکبوتی، ورزشی و… از تم های معروف برای پسر بچه ها می باشند. اما برخی از تم های جشن تولد همچون تم تولد باب اسفنجی، میکی موس، رنگین کمان، تم تولد مینیون و… از جمله تزییناتی هستند که به صورت مشترک برای جشن تولد دخترانه و پسرانه مورد استفاده قرار می گیرند.

تم جشن تولد مینیون ها یکی از زیباترین تم های تولد است که بعنوان تم تولد پسرانه و دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ این تم تولد آبی و زرد است و اغلب تزیین میز تولد و بادکنک آرایی ها با این رنگ ها انجام می شود. تم تولد مینیون ها انتخاب مناسبی به عنوان تم تولد دخترانه و پسرانه محسوب می گردند، تنها کافیست توجه خاصی به تزیینات تم داشته باشید و آن را مطابق سلیقه کودکتان انجام دهید.

تم تولد کودکانه مینیون ها

مدل های تم تولد مینیون ها

در ادامه نمونه های زیبایی از تم تولد مینیون ها را مشاهده می فرمایید که بهترین انتخاب به عنوان تم تولد دخترانه و پسرانه می باشند و از جمله جذاب ترین تزیینات تولد محسوب می گردند. استفاده از بادکنک های آبی و زرد، تصاویر زیبای شخصیت های کارتونی مینیون ها، عروسک های بامزه مینیون و… زیبایی خاصی به اینگونه تزیینات می بخشد که در ادامه بیشتر با هر یک از آنها آشنا خواهید شد.

تم جشن تولد مینیونتم مینیون ها با بادکنک آرایی زیبا

تم تولد پسرانه مینیونوسایل تم جشن تولد مینیون

تزیینات تولد مینیونتزیین بادکنک با تم مینیون

تزیین اتاق تولد با تم مینیون هاتم تولد پسرانه مینیون

تزیینات تولد مینیونتم جشن تولد مینیون

تم تولد کودکانه با عکس مینیون ها

تزیینات جشن تولد کودکانتزیین اتاق تولد با تم مینیون

تم تولد مینیون ها برای بچه هاتم جشن تولد مینیون های بازیگوش

تزیین میز تولد با عکس مینیون

تم تولد مینیون برای کودکان

تولد مینیون ها با تزیینات زیباتم تولد آبی و زرد برای بچه ها

تم جشن تولد مینیونتم تولد کودکانه مینیون

تزیینات تولد مینیون هاتزیینات جشن تولد با تم مینیون

علاوه بر بادکنک آرایی و تزیینات میز تولد، بهتر است برای برگزاری یک جشن تولد ایده آل و خاص اقدام به تزیین خوراکی های تولد نیز نمایید و آنها را به بهترین شکل تزیین کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از اینگونه تزیینات را نشان می دهند که هر یک می توانند الگویی برای انجام تزیینات شما عزیزان باشند.

تزیین کیک مینیونکیک تولد مینیون

تزیین خوراکی های تولد

تزیین کاپ کیک مینیون

تم جشن تولد مینیونتزیینات خاص تولد با تم مینیون

تزیین کاپ کیک مینیونتزیین کیک تولد کودکان

تزیین موز به شکل مینیون هاتزیین میوه تولد با تم مینیون

تم تولد مینیون هاکیک تولد مینیون ها با تزیین فوندانت

تم تولد مینیونتم جشن تولد مینیون زیبا و شیک

همانطور که مشاهده نمودید ایده هایی متنوعی برای برگزاری جشن تولد با تم های تولد مینیون وجود دارد که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و مطمئنا مورد توجه کودکان قرار می گیرند. حال در صورتی که تمایل دارید با دیگر ایده ها برای تزیینات جشن تولد آشنا شوید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از بخش تم تولد مجله هنر در خانه نیز دیدن نمایید و با جدیدترین و به روزترین تزیینات تولد آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید