کادوپیچی شال و روسری با کاغذ کادو با روش های ساده و جذاب

0

شال و روسری را می توان رایج ترین هدیه برای خانم ها دانست  که دارای تنوع بالایی هستند و می توان آن را با رنج قیمت مختلف خریداری نمود و از همه این موارد مهم تر این است که نیازی به دانستن سایز ندارد پس می تواند گزینه فوق العاده ایی برای هدیه به بانوان باشد. کادوپیچی شال و روسری نیز بسیار راحت است تنها کافیست با ایده های متنوع در این زمینه آشنا شوید که ما قصد داریم در این مقاله به معرفی آنها بپردازیم.

۱۶ ایده برای کادوپیچی شال و روسری برای سلایق مختلف

تزیین باکس هدیه و کادوپیچی را می توان به شکل های مختلفی انجام داد و اغلب بر اساس نوع و مدل کادو سعی می شود بهترین ایده استفاده شود. به طور مثال می توانید اقدام به ساخت جعبه کادو نمایید و یا از ترفندهای مختلف برای کادوپیچی استفاده نمایید. تزیین کادو دخترانه مثل شال و روسری، انواع لباس و… نیز کار راحتی می باشد و تنها کافیست با ایده های جذاب در این زمینه آشنا شوید.

تزیین کادو زنانه

ترفندهای زیر از جمله بهترین ایده ها برای تزیین کادوی روسری و شال است که می تواند برای مناسب های مختلف مثل جشن تولد، روز مادر، روز دختر و… مورد استفاده قرار بگیرند.

تزیین باکس هدیه

کادوپیچی لباس زنانه

کادوپیچی شال و روسری

کادوپیچی فانتزی و جدید

 

یکی از ساده ترین ایده ها برای کادو کردن شال و روسری این است که جعبه ایی به اندازه هدیه تان تهیه کنید و شال یا روسری را تا بزنید و داخل آن قرار دهید، سپس جعبه را به راحتی کادوپیچی نمایید و یا با روبان و دیگر وسایل تزیینی آن را دیزاین نمایید. تصاویر زیر می توانند الگوی خوبی در این زمینه باشند.

کادوپیچی شال

تزیین کادو دخترانه

تزیین کادوی شال و روسری

تزیین شال و روسری

تزیین هدیه دخترانه

تزیین کادو برای خانم ها

تزیین باکس کادو

کادوپیچی شال و روسری

کادوپیچی دخترانه و فانتزی

تزیین باکس هدیه جدید

کادوپیچی ساده و شیک

همانطور که ملاحظه نمایید ایده های متنوعی برای تزیین و کادوپیچی وجود دارد که با سلیقه شخصی و به دلخواه می توانید هر یک را انجام دهید و اطمینان داشته باشید که نتیجه فوق العاده ایی خواهید گرفت.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید