شیک ترین مدل های پافر بچه گانه برای دخترها و پسرهای به روز

0

پافر یکی از لباس های پاییزه و زمستانی زیبا و شیک است که می تواند استایلی خاص را به وجود بیاورد. این مدل لباس جدید برای افراد با سنین مختلف طراحی شده است و می تواند به راحتی جایگزین کاپشن شود. در این مقاله قصد داریم جدیدترین مدل های پافر بچه گانه را معرفی نماییم که یکی از پرطرفدارترین لباس های گرم کودک محسوب می گردد.

مدل پافر بچه گانه

۳۰ مدل پافر بچه گانه جدید دخترانه و پسرانه

انواع مختلف کاپشن و پالتو از جمله لباس های گرمی هستند که هر ساله با سرد شدن هوا مورد استقبال قرار می گیرند اما این اواخر شاهد تغییر در استایل های زمستانی با پافر های مختلف هستیم. پافر در واقع نوعی کاپشن بدون آستین می باشد که با انواع هودی، بلوز دورس، ژاکت بافتنی و… ست می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های متنوع پافر را می توان از جمله پرطرفدارترین لباس های پاییزه بچه گانه و یا زمستانه دانست که به نوعی جلیقه گرم محسوب می گردند و شاهد مدل های کوتاه و بلند آن در بازار هستیم. پافر را می توان به عنوان لباس کودک پسرانه و یا دخترانه مورد استفاده قرار داد و به این شکل استایلی زیبا برای کودک ساخت.

مدل کاپشن جدید

مدل های پافر دخترانه :

پافر لباسی اسپرت است که برای کودکان دختر و پسر مناسب می باشد، پافرهای دخترانه اغلب دارای رنگ های شاد و طرح های فانتزی هستند و می توان آنها را به راحتی با هودی یا بلوزهای دخترانه زیبا ست نمود. تصاویر زیر تعدادی از این مدل پافرهای زیبا را نشان می دهند.

استایل زمستانی بچه گانه

پافر بچه گانه جدید

مدل پافر دخترانه زیبا

مدل پافر جدید

مدل پافر جدید 1401

مدل پافر دخترانه زیبا

ست با پافر مشکی بچه گانه

مدل پافر بچه گانه زیبا

استایل دخترانه شیک با پافر زرد

مدل پافر بچه گانه عروسکی

ست با پافر دخترانه

پافر بچه گانه شیک و زیبا

مدل پافر بچه گانه بلند

مدل پافر دخترانه شیک و جدید

پافر های پسرانه جدید :

انتخاب پافر به شیک پوش تر شدن کودک شما کمک می کند و باعث می شود بتوانید استایلی زیبا و خاص برای کودکتان تدارک ببینید. پافرهای پسرانه شیک و زیبا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای سرد سال کودکتان باشند تا علاوه بر پوششی مناسب در جهت حفظ کوچولو در مقابل سرما، استایل زیبایی به وی ببخشد. تصاویر زیر چندین استایل شیک و خاص پسرانه با پافر را نشان می دهد که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان نیز واقع شوند.

پافر بچه گانه شیک و زیبا

مدل پافر پسرانه

مدل پافر پسرانه جدید

مدل جدید پافر پسرانه

مدل پافر دورو جدید

مدل پافر فانتزی جدید

مدل پافر جدید پسرانه

مدل پافر شیک و زیبا

مدل پافر عروسکی جدید

مدل پافر دو رو جدید

جلیقه کلاه دار جدید

مدل پافر کلاه دار جدید

پافر پسرانه ساده

پافر عروسکی شیک و فانتزی

توجه داشته باشید که انواع مختلف پافر بچه گانه را می توان با انواع شلوار از جمله شلوار جین راسته، شلوار اسلش، شلوار مام استایل، شلوار مام فیت و…  پوشید و آنها را با هودی و بلوز های مختلف ست نمود و بدین شکل استایلی زیبا و خاص برای کودک خود بسازید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید