لباس های پاییزه خاص و لاکچری برای کوچولوهای شیک پوش

0

انتخاب لباس مناسب و زیبا یکی از دغدغه های مهم همه والدین است، مطمئنا هر پدر و مادری ترجیح می دهد زیباترین و بهترین پوشش را برای فرزندش تهیه نماید. با آغاز هر فصل والدین تلاش می کنند بهترین استایل متناسب با آن فصل را برای کودک خود انتخاب و تهیه نمایند. حال با نزدیک شدن به فصل پاییز انتخاب مدل لباس پاییزه بچه گانه شیک و جدید تبدیل به یکی از دغدغه های والدین شده است.

استایل های پاییزه کودکان شامل انواع لباس کودک پسرانه و دخترانه، شلوار های شیک و زیبا، هودی یا سویشرت بچه گانه، کیف و کفش، بلوز بچه گانه، کلاه و… می باشد که به شیک پوشی کودک کمک شایانی می نمایند و توجه به هر یک از این اقلام می تواند نقش مثبتی در زیباتر شدن استایل کودک داشته باشد.

لباس پاییزی بچگانه

۳۴ مدل لباس پاییزه بچه گانه جدید دخترانه و پسرانه

تصاویری که در ادامه ارائه می دهیم چند نمونه لباس کودک زیر ده سال دخترانه و پسرانه می باشد که اغلب ترند شده اند و از محبوبیت زیادی بین افراد با سلایق مختلف برخوردار گشته اند. این لباس ها اسپرت هستند و برای کودکان دختر و پسر مناسب می باشند.

مدل لباس پاییزه اسپرتبلوز و شلوار پاییزه جدید

لباس سه تکه پاییزهست لباس سه تکه پاییزه

ست لباس پاییزیمدل لباس پاییزه جدید و شیک

استایل پاییزه بچه گانهمدل بلوز و شلوار بچه گانه

لباس پاییزه جدید بچه گانهبلوز و شلوار اسپرت پاییزی

لباس پاییزی جدیداستایل پاییزی بچه گانه جدید

لباس های پاییزی دخترانه

لباس های پاییزه دختر بچه ها تنوع بسیار بالایی دارند و والدین می توانند از انواع لباس های اسپرت مثل بلوز شلوار، سویشرت، کت و… استفاده کنند و یا به سراغ پیراهن های پشمی، سارافون های گرم، بلوز و دامن، ساپورت های ضخیم، بارانی بلند و… بروند و استایل پاییزی زیبایی برای کودک خود بسازند. در ادامه نمونه هایی از استایل پاییزه برای دختر بچه ها را مشاهده می نمایید که با ایده گرفتن از آنها می توانید بهترین پوشش و استایل را برای کودک خود در فصل پاییز انتخاب نمایید.

پیراهن پاییزی دخترانه

پیراهن دخترانه کشمیر

لباس بچه گانه جدید

لباس دخترانه جدید

لباس دخترانه پاییزه

لباس بچه گانه پاییزی

لباس پاییزی جدید

ست لباس دخترانه پاییزه

لباس پاییزه 1401

مدل لباس پاییزی جدید

سویشرت شلوار پاییزه دخترانه

مدل هودی شلوار دخترانه

مدل لباس جدید دخترانه

مدل هودی دخترانه اسپرت

لباس پاییزی دخترانه

لباس پاییزی بچه گانه

لباس های پاییزی پسرانه

به هنگام خرید لباس پاییزه پسرانه اولین نکته قابل توجه سایز کودک است، انتخاب لباس با سایز مناسب باعث می شود کودک احساس راحتی داشته باشد و لباس مانع تحرک وی نشود. علاوه بر راحتی، جنس لباس باید نرم و گرم باشد و پارچه لباس مناسب انتخاب شده باشد، نکته مهم و قابل توجه دیگر زیبایی و جذابیت لباس است که مطمئنا والدین توجه خاصی به آن خواهند داشت. تصاویر زیر جدیدترین مدل های لباس های پسرانه مناسب فصل پاییز را نشان می دهند که شامل پلیور، سویشرت، کت، بارانی، بلوز و شلوار و… می باشند و بهترین انتخاب برای پسربچه های شیک پوش محسوب می گردند.

مدل لباس جدید بچه گانه

لباس بچه گانه پاییزی

استایل پاییزی بچه گانه

استایل پسرانه پاییزی

لباس بچه گانه جدید

لباس بچه گانه پاییزه

مدل هودی شلوار پاییزه

لباس سه تکه پاییزه

ست لباس بچه گانه پاییزه

ست لباس بچه گانه

مدل لباس ست بچه گانه

لباس های پاییزه ایی که معرفی نمودیم می توانند بهترین انتخاب برای کوچولوهای شیک پوش و به روز شما باشند و با خلاقیت خود زیباترین استایل را با این لباس ها برای کودکان بسازید تا پاییزی خاص و متفاوت را تجربه نمایند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید