مدل شال و روسری جدید و شیک ایرانی + مدل بستن

0

انتخاب مدل شال و روسری از بین مدل های موجود در بازار تا حدودی سخت و مشکله و این قضیه خانم ها رو تا حدودی نگران کرده، امروز با چند مدل زیبا و شیک از انواع شال و روسری و همینطور نحوه بستن اونها در خدمت شما دوستهای خوبم هستم و سعی دارم شما رو با مدل های متنوع و جدید آشنا کنم تا برای انتخاب بهتر بهتون کمک کنم. در ادامه مطلب با این مدل های زیبا همراهم باشید.

مدل شال و روسری زیبا:

برای همه خانم ها مهمه که بهترین مدل شال و روسری رو انتخاب کنند و مثل همیشه شیک پوش و متفاوت باشند. برای انتخاب شال و روسری اولین نکته ایی که باید بهش توجه کرد تناسب شال و روسری با لباسمونه. برای داشتن انتخاب بهتر حتما به طرح و رنگ مانتو و لباسی که قراره با شال یا روسری جدیدمون استفاده شه توجه کنید. این تناسب باعث میشه شما شیک پوش تر و زیباتر به نظر بیاید. موقع خرید انواع شال و روسری به نوع فصل و آب و هوا، تناسب رنگ شال یا روسری با رنگ پوست و همینطور رنگ مو و در نهایت جدید و به روز بودنش توجه زیادی کنید. در ادامه چند مدل از زیباترین و شیک ترین مدل های شال و روسری رو میبینید که میتونن انتخاب خوبی برای سال جدید باشن.

مدل شال و روسری

مدل شال و روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل شال

مدل شال

مدل شال

مدل روسری

علاوه بر مدل شال و روسری به نحوه و مدل بستن هم توجه کنید که این قضیه باعث جلوه و زیبایی بیشتر ظاهر شما میشه و نقش زیادی در تناسب لباس های شما دارهف برای مشاهده و آموزش بستن انواع شال و روسری به اینجا مراجعه کنید.

مدل شال و روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل روسری

مدل شال

مدل روسری

خب دوستای گلم امیدوارم از این چند مدل شال و روسری خوشتون اومده باشه و ایده های خوبی برای بهترین انتخاب گرفته باشید. حتما سری به بقیه مطالب هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید