شیک ترین ایده ها برای تزیین جهیزیه عروس و داماد

43

تزیین جهیزیه عروس از جمله کارهای خیلی زیبا و دل نشینه که طرفدارهای خیلی زیادی داره و اغلب خانم ها دوست دارن اونو یاد بگیرن و موقع عروسی خودشون و آشناهاشون تزئینات و چیدمان جهیزیه عروس رو خودشون انجام بدن. و اینطوری سلیقه و هنرشونو به همه نشون بدن. اگه شما هم به تزیین جهیزیه عروس علاقه مندید و دوست دارین اینکارو یادبگیرین و یا تا حدودی با این کار آشنا شید با این آموزش زیبا و جذاب همراهم باشین.

مدل های جدید تزیین جهیزیه عروس مخصوص با سلیقه ها

امروز تصمیم دارم برای آموزش تزیین جهیزیه عروس از آشپزخونه عروس شروع کنم. اولین نکته که باید برای تزیین جهیزیه جدید و زیبا بهش توجه کنید ترکیب رنگ وسیله هاس، به هماهنگی رنگ ها در چیدمان آشپزخانه اهمیت بدین تا یه آشپزخونه زیبا داشته باشین. البته نحوه چیدن وسایل نیز اهمیت زیادی داره که نباید از اون غافل شد.

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروستزیین کابینت عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروستزیین آشپزخانه عروس جدید

شما میتونید با هنر دست خودتون لیوان ها و جام ها  رو به روش زیر تزئین کنید و برای زیبایی بیشتر آشپزخونه ازش استفاده کنید.

تزیین جهیزیه عروس

اینم یه تزیین سبد سیب زمینی و پیاز خیلی خوشگل مخصوص عروس خانم های هنرمند.

تزیین جهیزیه عروس

یکی از قسمت های خیلی مهمه آشپزخونه چیدمان یخچال عروس و داماده که یه نمونه از اونو براتون گذاشتم که می تونید با ایده گرفتن از این تزیینات، دیزاین خاص تری داشته باشید.

تزیین جهیزیه عروس

علاوه بر آشپزخانه، تزیین اتاق عروس و داماد و چیدمان هال و پذیرایی نیز اهمیت زیادی در جهیزیه دارد که باید با توجه به دیزاین داخلی انجام گیرد. انتخاب نوع وسایل و نحوه چیدن آنها در کنار هم اهمیت زیادی دارد و نشان دهنده سلیقه تازه عروس و داماد است، پس سعی کنید بهترین دکور را برای فضای داخلی منزل انجام دهید.

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

براتون چند نمونه بوفه و ویترین عروس هم گذاشتم که مطمئنم خوشتون میاد و برای چیدن بوفه خودتون در جهیزیه ایده های خوبی ازش میگیرید.

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

حالا بریم سراغ اتاق خواب عروس خانم و چیدن وسایل اون. فقط توجه داشته باشید که خیلی اتاق خواب رو شلوغ نکنید تا وسایل جلوه خودشونو از دست ندن.

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

سرویس خواب و تختخواب عروس خانم هم در جهیزیه عروس از اهمیت خیلی زیادی برخورداره و همه بهش اهمیت میدن.

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

در پایان دو نمونه چیدمان حمام و سرویس بهداشتی رو براتون گذاشتم که بهتون پیشنهاد میکنم حتما سری به اینجا بزنید تا با تزئین حمام عروس و نمونه های جدیدش آشنا شید.

تزیین جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس

در صورتی که تمایل دارید با ایده های شیک و لاکچری برای تزیین و چیدمان جهیزیه آشنا شوید، تصاویر زیر را ببینید و با ایده گرفتن از آنها بهترین دیزاین جهیزیه را داشته باشید.

عکس جهیزیه لاکچری و شیک تزیین جهیزیه عروس 1400 چیدن جهیزیه عروس تزیین شیک و لاکچری جهیزیه

برای انجام بهترین و شیک ترین تزیینات جهیزیه عروس باید به رنگ ها، نوع وسایل، چیدمان صحیح و دیگر موارد از این دست توجه زیادی نمود تا صاحب بهترین تزیین شد، نمونه های زیر نیز می توانند در این جهت به شما کمک کنند.

تزیینات خلاقانه جهیزیه عروسدیزاین جدید و زیبای جهیزیه عروس

تزیینات لوکس جهیزیه عروسچیدمان ساده و شیک جهیزیه عروس

چیدمان جهیزیه عروس با ایده های جدیدتزئیینات جالب جهیزیه عروس

تزیین جهیزیه عروس جدیددکوراسیون منزل عروس

تزیین جهیزیه عروس جدید        تزئین و چیدمان خانه عروس

تزیینات جهیزیه عروس لوکوسدیزاین جدید اتاق خواب عروس

تزیینات جهیزیه عروس خلاقانه  تزیین حمام و وسایل بهداشتی منزل عروس

حال که با ایده ها و روش های جدید برای تزیینات جهیزیه آشنا شدید، می توانید به راحتی بهترین دیزاین را داشته باشید و خانه تازه عروس را به بهترین شکل بچینید. البته ما در دیگر مطالب نیز نمونه هایی از زیباترین ترفندها و ایده ها برای تزیینات جهیزیه را ارائه داده ایم که مطمئنا آن موارد نیز می توانند راهنمای خوبی برای شما دوستان باشند و با مراجعه به دیگر مطالب مجله هنر در خانه از جدیدترین و شیک ترین تصاویر و عکس ها دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

۴۳ دیدگاه

  1. برای منم دعا کنید بتونیم تو این سال جدید شرایط ازدواج برام مهیا بشه از نطر مالی خیلی ضعیف هستیم خدایا ناشکری نمیکنم فقط خودت درددلمومیدونی

    • سلام زیبا جان.
      اون دوستی که قرار بود فیلم ارسال کنند هنوز این کارو انجام ندادن. اما چشم در صورتی که ارسال کردن حتما براتون می فرستم خانمی

  2. خوشحالم که سایت شما رو پیدا کردم. تقریبا هرچیزی راجبه ازدواج و جهیزیه میخوام اینجا پیدا میشه.متشکرم

  3. سلام ببخشید منم ۲ماه بعد میرم خونه خودم ایده ی جدید و خوبی برا چیدمان و تزئینش دارین؟ میشه کمکم کنین؟

    • سلام عزیزم.من هم مثل تو این مشکل وداشتم بهتره تو امروزو نبینی رنگی رو انتخاب کنی که فردا برای شستشو به مشکل بر نخوری و دیگه اینکه رنگ های فانتزی مدل امروز وفردا هستند ولی رنگ های سیر همیشه مد باقی میمونند.

    • سلام به نظرم واسه سرویس خواب سفید عالیه .واسه آشپزخونه قرمز و سفید واسه پذیرایی هم فیروزه ای محشره

  4. من فیلم جهیزیه ام رو دارم.میتونی به عکس تبدیلش کنی.اگه دوست داری بگوبرات بفرستم.خیلی بدردت میخوره عزیزم…..

  5. اینا خیلی قشنگن ولی تو همه سایتها همینارو میبینیم اگه میتونی کارای جدیدتر بزار خیلی ممنون اگه تو ایمیلم هم کارای شیک داشتی بزاری خوشحال میشم مرسی از زحمتهات عزیز:-D

  6. سلام یلدا جونی.محشر بود خیلی خیلی عالی کارکرده بودی تو این پست. عزیزم همیشه همیشه موفق و با سلیقه باشی

  7. یلدا جون چند روز دیگه عروسیمه مطالبو عکسات خیلی بدردم خورد کارای جالبی ان مخصوصا تزیین مرغ وماهی یخچالش! ممنونم

    • خواهش میکنم، خوشحالم که خوشت اومد. امیدوارم چیدمان زیبایی برای جهیزیه و یخچالت داشته باشی. راستی اگه دلت خواست میتونی عکس تزییناتت رو برام بفرستی تا به اسم خودت توی سایت بزارم. خوشبخت و شاد باشی عزیزم.

یک نظر دهید