مدل پاپوش بافتنی با طرح های جدید و زیبای دخترانه و پسرانه

0

مشاهده انواع مختلف مدل پاپوش بافتنی کمک می کند با الگوبرداری از طرح های جدید و به روز شیک ترین و زیباترین مدل های پاپوش را برای سنین مختلف تهیه نمایید. در این مقاله بیست مدل پاپوش زیبای و شیک بافتنی دخترانه و پسرانه را گردآوری نموده ایم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند ایده مناسب و جذابی برای بافت پاپوش توسط شما باشند. در ادامه این مدل های شیک و زیبا را ملاحظه نمایید.

مدل پاپوش بافتنی جدید و شیک با طرح های زیبا :

انتخاب مدل پاپوش بافتنی شیک و مناسب برای همه کسانی که قصد خرید و یا بافت پاپوش را دارند اهمیت زیادی دارد. مدل های متنوعی برای سنین مختلف با سلیقه هایمتفاوت وجود دارد که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم.

مدل پاپوش بافتنی نوزاد :

انتخاب مدل پاپوش برای نوزاد دختر و پسر از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب مادرها و مادربزرگ های عزیز سعی می کنند قبل از تولد نوزاد و یا در ماه های اول زندی کودک مناسب ترین پاپوش را بافته و در هوای سرد مورد استفاده قرار دهند. برای انتخاب طرح پاپوش می توانید به مدل های سال و کلاه بافتنی نوزاد توجه کنید و پاپوش را با آن ست نمایید. در اامه چند طرح و مدل زیبا از انواع پاپوش نوزاد دختر و پسر را ملاحظه می فمایید که هر یک ایده مناسبی برای بافت شما به حساب می آیند.

مدل پاپوش نوزاد

مدل پاپوش بافتنی

مدل جدید پاپوش بافتنی

پاپوش بافتنی نوزاد

پاپوش بافتنی

مدل جدید پاپوش

مدل پاپوش عروسکی

مدل پاپوش بافتنی دخترانه :

پاپوش های دخترانه اغلب با رنگ های شاد و مورد پسند دختران تهیه می گردند و همچنین برای تزیین روی کار از طرح های فانتزی و عروسکی که مورد علاقه و توجه دختران است استفاده می شود.  مدل بافتنی های زیر مربوط به انواع مختلف پاپوش دخترانه با طرح های فانتزی و زیبا است که از این تصاویر می توانید به عنوان الگو برای بافت پاپوش استفاده نمایید و همچنین با این پاپوش های زیبا را با انواع لباس بافتنی دخترانه ست کنید.

پاپوش دخترانه جدید

مدل پاپوش دخترانه بافتنی

پاپوش دخترانه بافتنی

مدل جدید پاپوش دخترانه

مدل پاپوش بافتنی دخترانه

مدل بافتنی جدید

مدل پاپوش بافتنی پسرانه :

برای پاپوش های پسرانه اغلب از طرح های اسپرت و رنگ های سرد استفاده می گردد. برای اینکه پاپوش پسرانه شما جذابیت بیشتری داشته باشد سعی کنید طرحی را انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی، مورد پسند کودک نیز باشد. در این بخش به معرفی مدل بافتنی های متنوع و زیبای پاپوش پسرانه می پردازیم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

مدل جدید پاپوش

پاپوش بافتنی پسرانه

مدل جدید پاپوش پسرانه

مدل پاپوش بافتنی پسرانه

پاپوش بافتنی جدید

پاپوش بافتنی پسرانه

مدل جدید پاپوش

امیدواریم با مشاهده انواع مختلف مدل پاپوش بافتنی که در این مطلب ارائه دادیم، بتوانید شیک ترین و زیباترین مدل پاپوش را انتخاب و تهیه نمایید. برای مشاهده مدل های بیشتر و همچنین آشنایی با نحوه بافت به بخش بافتنی مراجعه نمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید