جدیدترین مدل های نیم تنه بافتنی که امسال ترند شده اند

0

نیم تنه های زنانه از جمله جدیدترین و شیک ترین مدل های لباس زنانه هستند که شامل انواع نیم تنه مجلسی یا اسپرت می باشند و ممکن است جنس متفاوتی داشته باشند. به طور مثال انواع مدل نیم تنه بافتنی، نیم تنه های حریر یا کرپ، نیم تنه های کشی، نیم تنه قلاب بافی و… هر یک جنس متفاوتی دارند که با توجه به فصل انتخاب می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

بیست مدل نیم تنه بافتنی زنانه و دخترانه شیک

لباس های به روز و ترند از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر استایل ها برخوردارند و اغلب افراد ترجیح می دهند با توجه به لباس هایی که ترند شده اند استایل ایده آل خود را انتخاب کنند، انواع مدل نیم تنه مجلسی و اسپرت از جمله لباس های شیکی محسوب می گردند که امسال بسیار مورد توجه بانوان شیک پوش و به روز قرار گرفته اند و با انواع شلوار و دامن ست می شوند.

مدل نیم تنه بافتنی جدید

با توجه به شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، لباس های بافت جایگزین سایز لباس ها شده اند، از این رو نیم تنه های بافتنی نیز به جمع لباس های پرطرفدار زنانه در این فصل پیوسته اند که بسیار شیک و زیبا می باشند و با انواع دامن بافتنی، شلوار های مختلف، کت بافتنی و… ست می شوند و استایل زیبایی می سازند. در ادامه تعدادی از زیباترین نیم تنه ها را مشاهده می نمایید که از جمله محبوب ترین نیم تنه های زنانه و دخترانه محسوب می شوند و در مجالس نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

نیم تنه بافتنی جدیدنیم تنه بافت طرح گل

نیم تنه قلاب باقینیم تنه قلاب بافی

نیم تنه بافت شیک و زیبانیم تنه شیک و جدید

نیم تنه بافت جدیدنیم تنه های مجلسی جدید

بافت نیم تنه زنانهنیم تنه طرح موتیف

مدل نیم تنه زنانه جدیدنیم تنه سوتینی شیک

نیم تنه جلوبازبافت نیم تنه جلوباز

نیم تنه دخترانه بافتنینیم تنه شیک مجلسی

همانطور که مشاهده نمودید برخی از نیم تنه ها حالت سوتینی دارند ولی برخی پوشیده تر و یا حتی همچون تونیک بافتنی دارای آستین می باشند با این تفاوت که قد کوتاهی دارند و در هر صورت زیبا و جذاب هستند و انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است و به نظر شخصی شما و استایل تان بستگی دارد.

مدل نیم تنه بافتنی

نیم تونه سوتینی بافت

مدل نیم تنه بافت جدید

مدل سوتین بافتنی

بافت نیم تنه شیک و زیبا

مدل نیم تنه بافت

مدل نیم تنه قلاب بافی

مدل نیم تنه جدید

بافت نیم تنه آستین دار

مدل نیم تنه قلاب بافی

مدل نیم تنه بافتنی دخترانه

نیم تنه بافتنی جدید

مدل نیم تنه قلاب بافی

مدل نیم تنه بافتنی

مدل نیم تنه بافتنی دخترانهمدل نیم تنه جدید دخترانهنیم تنه قلاب بافی زنانهنیم تنه هایی که ملاحظه نمودید از جمله محبوب ترین لباس های زنانه و دخترانه هستند که می توانند در فصل پاییز و زمستان برای مهمانی ها و دورهمی های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند و استایل بسیار زیبایی بسازند و برای هر خانمی لازم است که یکی از این لباس های شیک را داخل کمد خود داشته باشد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید