تزیین کوسن مبل با وسایل ساده و ایده های جدید

0

کوسن یکی از وسایل تزیینی و کاربردی در منزل است که اغلب با مبل ها و یا تختخواب و…. ست می گردد. اغلب ما در منزل تعدادی کوسن ساده داریم که ممکن است ظاهر ساده آنها را نخواهیم و دیگر کاربردی برای ما نداشته باشند، در اینگونه مواقع می توان با کمی خلاقیت و ابتکار تغییرات خاص و چشمگیری در ظاهر کوسن ها ایجاد نمود و آنها را تبدیل به کوسن های جدید و زیبایی نمود. از این رو ما در این مطلب مجموعه ایی از بهترین ایده ها برای تزیین کوسن و ایجاد تغییرات زیبا در آنها را ارائه می دهیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز کاربردی باشند. پس تا پایان ما را همراهی نمایید.

روش های خلاقانه و جالب برای تزیین کوسن های ساده :

اگر شما نیز دوخت روبالشی یا کوسن را تجربه نموده باشید می دانید که بعد از دوخت بهتر است سطح ساده آنها را به بهترین شکل تزیین نمود و سپس مورد استفاده قرار داد. برای تزیین کوسن می توان از وسایل ساده و در دسترس مختلف از جمله نمد، پارچه های رنگی، روبان، مروارید و…. استفاده کرد که انتخاب هر یک از آنها کاملا سلیقه ایی است. البته در این میان انواع مدل های کوسن نمدی طرفداران بیشتری دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین روی کوسن با نمد را نشان می دهند که از جمله محبوب ترین ایده ها در این زمینه محسوب می شوند.

تزیین شیک کوسن تزیین روی کوسن با گل تزیین کوسن جدید و شیککوسن نمدی زیبا

یکی از ایده های جالب در این زمینه، برش گل های نمدی و دوخت آنها روی کوسن است که زیبایی خاصی به دیزیان کوسن ما می بخشد.

تزیین کوسن با گل نمدی کوسن تزیینی زیباکوسن نمدی زیبا

علاوه بر نمد می توان از پارچه های رنگی متنوع به عنوان تکه دوزی روی کوسن مبل استفاده نمود و یا سطح کوسن را با روبان های رنگی مختلف تزیین کرد، شما با این ایده ها می توانید به سادگی صاحب کوسن های فانتزی جذابی شوید و از آنها برای تزیین منزل استفاده نمایید.

تکه دوزی روی کوسن کوسن مبل زیبا و شیک کوسن نمدی جدید تزیینات کوسنعکس کوسن فانتزی جدید

عکس های زیر نیز نمونه های متنوعی از تزیینات کوسن و روبالشی می باشد که می تواند نقش مثبتی در دیزاین و تزیین منزل شما داشته باشند. توجه داشته باشید که انتخاب هر یک از این تزیینات کاملا سلیقه ایی است و می تواند آن را مطابق با دیزاین منزل و دکوراسیون خود انتخاب کنید.

تزیین کوسنکوسن مبل سادهتزیین جدید کوسندوخت کوسن با پارچهکوسن فانتزی مبلکوسن بافتنی تزیین زیبای کوسنکوسن قلاب بافیکوسن مخمل شیک

همانطور که مشاهده نمودید ایده های متنوعی برای تزیین کوسن وجود دارد که می توانید با الگوبرداری آنها بهترین و جالب ترین تزیینات را داشته باشید شما عزیزان همچنین می توانید با کلیک بر روی دوخت کوسن و مراجعه به این بخش از دیگر مدل های کوسن و همچنین آموزش های متنوع در رابطه با دوختن کوسن های مختلف دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید