کدام سیستم گرمایشی و سرمایشی برای ساختمان ما مناسب تر است؟

0

انتخاب یک سیستم گرمایشی و یا سرمایشی مناسب برای منزل و محل کارتان می تواند علاوه بر کاهش هزینه های تامین انرژی به افزایش کیفیت سطح زندگی و آرامش شما کمک فراوانی نماید. اما کدام تجهیزات گرمایشی یا سرمایشی برای شما مناسب تر است؟

سیستم گرمایشی و سرمایشی متناسب با فضای ساختمان و محدوده منزل متفاوت خواهد بود. شرکت گرمگاه از جمله شرکت هایی است که با توجه به تنوع و به روز بودن محصولات، امکان انتخاب متفاوت و شایسته را برای شما فراهم می آورد.

محصولات سرمایشی و گرمایشی شرکت گرم گاه

همه ما به اینکه از شرکت های معتبر لوازم ضروری منزل و آپارتمان را خریداری کنیم، اهمیت می دهیم. در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید و فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی فعالیت می کنند. این شرکت از جمله شرکت های مورد اطمینان با خدمات عالی می باشد که احتیاجات سرمایشی و گرمایشی شما را برآورده می سازد.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

شما می توانید این محصولات را با ضمانت شرکت و بدون نگرانی نصب کنید. این فروشگاه به عنوان وب سایت گرم گاه به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و فروش تجهیزات و چیلر ایران می باشد. در ادامه چند نمونه از محصولات وب سایت را به شما معرفی می کنیم.

فن کوئل

زمانی که شما بخواهید درجه حرارت هر فضا به طور جداگانه کنترل شود، از فن کوئل استفاده می کنید. مزیت دیگر استفاده از فن کوئل این است که از انتقال آلودگی بین اتاق ها جلوگیری شود. کاربردهای متفاوت و متنوعی برای فن کوئل وجود دارد. از این سیستم در ساختمان های اداری، هتل، مسکونی و … به راحتی می توانید استفاده کنید.

نحوه کارکرد:

مبرد (آب) سرد شده توسط چیلر درتابستان وارد فنکوئل میشود وکوئل های دستگاه سرد میشود در این هنگام با روشن شدن فن دستگاه هوای اتاق به گردش درمی آید و با گذشتن هوا از میان کوئل ها هوای اتاق خنک میشود این عمل تا رسیدن دمای اتاق به درجه مطلوب و تعیین شده تکرار میشود.

در زمستان هم همین چرخه صورت میگیرد فقط با تفاوت اینکه بجای آب سرد، آب گرم از موتورخانه وارد فنکوئل میشود ودمای هوای اتاق را گرم میکند.در زمستان دستگاه چیلر خاموش میباشد و آب گرم مورد نیاز فن کوئل از موتو خانه تامین میشود.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

فن کوئل

 

محصولات شرکت گرم گاه شامل رادیاتور و انواع پمپ آب ، دیگ آب گرم ، مشعل ، زنت ، برج خنک کننده ، تصفیه آب ، انواع کولر گازی و داکت اسپلیت، انواع فن کوئل ، پکیج دیواری و چیلر تراکمی می باشد. قبل از خرید محصول می توانید از راهنمایی و مشاوره شرکت برای انتخاب سیستم مناسب استفاده کنید.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

کولر گازی دیواری

سیستم گرمایشی و سرمایشی

رادیاتور پنلی

چیلرهای تراکمی

در چیلرهای تراکمی گاز ابتدا توسط کمپرسور، متراکم و در ادامه این گاز به کندانسور وارد میشود و توسط آب یا هوای محیط خنک شده و به مایع تبدیل می شود. این مایع بعد از عبور از لوله موئین وارد خنک کننده می شود و فشار درون آن کاهش می یابد. این کاهش فشار باعث می شود، مایع تبخیر شود. در واقع این تبخیر گرمای نهان را از محیط می گیرد و باعث ایجاد برودت موادی که با قسمت خنک کننده در ارتباط اند، می شود.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

با گذر بخار با سرعت در یک مسیر هوای کندانسور مکیده می شود. خلاء در کندانسور به علت تبدیل بخار به آب و اختلاف حجم بین بخار و آب ایجاد می گردد.

اندازه بخاری و هیترهای که استفاده می کنید، متناسب با فضایی است که در اختیار دارید. محل مناسبی را برای سیستم گرمایشی خود تعبیه کنید تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

در این مطلب با انواع محصولات شرکت گرم گاه آشنا شدید و امیدواریم این تنوع محصول شما را در انتخاب سیستم مناسب یاری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت این شرکت  www.garmgah.com مراجعه فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی شرکت:

خیابان طالقانی، بهار جنوبی، پلاک ۱۲۰، طبقه ۲، واحد۹

شماره تماس: ۸۸۳۴۰۲۹۳-۸۸۳۴۷۶۱۴-۸۸۳۴۷۶۱۴-۸۸۳۲۸۹۹۳-۸۸۳۲۵۴۳۳-۸۶۰۷۱۹۷۲

تلفن همراه جهت مشاوره در ساعات غیر ارادی: ۰۹۱۲۳۴۰۵۲۵۹-۰۹۱۹۱۰۲۰۹۵۵

اشتراک گذاری

یک نظر دهید