ماسک روشن کننده پوست صورت خانگی (۶ ماسک)

0

استفاده از انواع ماسک روشن کننده خانگی و گیاهی می تواند تاثیر مستقیمی بر روی شفافیت و درخشندگی پوست صورت و بدن داشته باشد، از این رو می توانید با تهیه این ماسک های روشن کننده زیبایی و جوانی را به پوست خود برگردانید و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید و با موثرترین ماشک های روشن کننده پوست خانگی آشنا شوید.

ماسک روشن کننده صورت خانگی و گیاهی موثر :

یکی از کاربردی ترین ماسک های صورت خانگی که می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی پوست بگذارد، ماسک روشن کننده پوست است که استفاده از آن منجر به شفافیت و درخشندگی بیشتر پوست می شود. در این بخش به معرفی شش ماسک صورت روشن کننده می پردازیم که این ماسک های خانگی را می توان موثرترین و مفید ترین راه های درمان تیرگی پوست دانست و از آنجایی که این ماسک های زیبایی در منزل و با مواد طبیعی تهیه می گردند بر خلاف ماسک ها و دارو های شیمیایی عوارض جانبی بر روی پوست ندارند و می توان آنها را با کمترین هزینه تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. این مجموعه ماسک صورت خانگی روشن کننده را در ادامه مشاهده فرمایید.

ماسک روشن کننده صورت

ماسک سیب زمینی :

یکی از موثرترین روش ها برای روشن سازی پوست صورت استفاده از سیب زمینی است. بدین منظور سیب زمینی تازه ایی را از وسط برش داده و بر روی صورت قرار دهید و یا آن را رنده کرده و دراز کشیده و به آرامی پوره های سیب زمینی را روی صورت قرار دهید . بعد از گذشت بیست دقیقه صورت را بشویید. ماسک سیب زمینی برای تیرگی دور چشم نیز مفید است و می تواند تیرگی اطراف چشم را از بین ببرد.

ماسک سیب زمینی

ماسک سفیده تخم مرغ :

ماسک سفیده تخم مرغ علاوه بر شفافیت بخشیدن به پوست صورت باعث می شود جوش ها نیز از بین بروند و در درمان پوست چرب و جوش دار موثر است. برای تهیه این ماسک یک عدد سفیده تخم مرغ را با همزن بزنید تا کاملا کف کند. سپس آن را به مدت یک ربع بر روی پوست صورت قرار داده و بعد صورت را با آب سرد بشویید.

ماسک خانگی با تخم مرغ

ماسک خیار، گوجه فرنگی و لیمو :

با ترکیب آب خیار، گوجه فرنگی و آبلیمو می توانید ماسکی موثر برای روشن شدن و درخشندگی پوست تهیه نمایید. این ماسک را به خوبی ترکیب نموده تا تبدیل به ماده ایی چسبناک شود، سپس آن را بر روی پوست قرار داده و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. سپس صورت را بشویید. این ماسک ترکیبی همچون ماسک خیار می تواند تاثیر زیادی بر روی درخشندگی و شفافیت پوست داشته باشد.

ماسک روشن کننده پوست

 ماسک بادام :

ماسک بادام را می توان یک ماسک روشن کننده پوست موثر و ساده دانست. بدین منظور چند عدد بادام را پوست گرفته و داخل شیر بریزید و قبل از خواب صورت را به خوبی با این محلول ماساژ دهید.

ماسک شیر و بادام

ماسک نشاسته و ماست :

ماسک ماست و نشاسته یک ماسک خانگی صورت موثر و مفید است که به شفافیت و درخشندگی پوست کمک می کند. برای تهیه این ماسک روشن کننده یک قاشق ماست کم چرب را با یک قاشق پودر نشاسته مخلوط کرده و به مدت یک ربع تا بیست دقیقه بر روی پوست قرار دهید سپس صورت را با آب سرد بشویید.

ماسک نشاسته و ماست

ماسک عسل و بادام :

ماسک عسل و بادام را می توان یک ماسک روشن کننده موثر دانست. برای تهیه این ماسک یک قاشق مرباخوری عسل را با نصف قاشق پودر بادام مخلوط نموده و بر روی پوست صورت قرار دهید. توجه دشاته باشید که در صورت غلظت بیش از حد عسل، می توانید آن را بر روی حرارت غیر مستقیم قرار داده تا رقیق شود و راحت تر مورد استفاده قرار بگیرد.

ماسک عسل روشن کننده پوست

با انواع مختلف ماسک روشن کننده پوست آشنا شدید، هر یک از این ماسک ها می توانند یکی از موثرترین روش ها برای روشن سازی و شفافیت پوست صورت شما باشند. علاوه بر ماسک های معرفی شده، می توانید از دیگر ماسک های زیبایی خانگی در بخش ماسک صورت دیدن نموده . ضمن آشنایی با این ماسک ها، آنها را تهیه نموده و بریا زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار دهید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید