طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور با روشی ساده و آسان

4

آموزش تهیه دسر با بیسکویت پتی بور یکی از آموزش های جذاب و دوست داشتنی برای همه کسانی است که به دنبال تهیه دسری خوشمزه و آسان می باشند. در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه یک دسر خوشمزه با بیسکویت پتی بور را که به کیک یخچالی نیز معروف است، آموزش دهیم که امیدواریم نهایت استفاده را از این آموزش و طرز تهیه این دسر ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

تهیه دسر با بیسکویت پتی بور ( کیک یخچالی ) :

یکی از دسر های خوشمزه و عالی برای مهمانی های عصرانه، دسر با بیسکویت پتی بور است که به راحتی تهیه می گردد و می تواند انتخاب مناسبی به عنوان دسری ساده و خوش طعم باشد. در ادامه روش تهیه این دسر ساده با بیسکویت پتی بور را ملاحظه نمایید.

دسر خوسمزه و آسان

مواد لازم برای تهیه دسر با بیسکویت :

خامه صبحانه : ۲۰۰ گرم

کره : ۱۰۰ گرم

بیسکویت پتی بور : دو بسته

پنیر خامه ای : ۲۰۰ گرم

پودر شکر : ۶ قاشق غذاخوری

وانیل : یک دوم قاشق چای خوری

پودر کاکائو : یک قاشق سوپ خوری

شکلات تخته ای در صورت دلخواه برای تزیین

دسر ساده با بیسکویت پتی بور

طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور :

برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا خامه را به مدت دو ساعت داخل فریزر قرار دهید. البته می توانید به جای خامه صبحانه در تهیه این دسر از خامه کیک نیز استفاده نمایید. بعد از خارج کردن خامه از فریزر آن را با حدود نصف مقدار شکر (سه قاشق) مخلوط نمایید و با همزن  و دور تند حدود ۵ دقیقه هم بزنید.

طرز تهیه دسر ساده

سپس پنیر خامه ایی را با باقیمانده شکر مخلوط کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. کره نرم شده را به آن اضافه نموده و هم می زنیم. سپس خامه را که در مرحله قبل هم زدیم و به حالت فرم گرفته در آمده است به آن اضافه می نماییم. در این مرحله می توانید وانبل و مقداری کاکائو یا زعفران در صورت دلخواه اضافه نمایید. مواد را کامل با هم مخلوط کنید تا مایه اصلی دسر شما تهیه گردد.

طرز تهیه دسر آسان و سادهطرز تهیه دسر در منزل

در این مرحله ته قالب مستطیلی شکل را با سلفون یا پلاستیک فریزر بپوشانید و کمی از مایه تهیه شده را ته ظرف بریزید و صاف کنید. سپس یک ردیف بیسکویت پتی بور بچینید و مجددا از مایه ریخته و صاف نمایید. این کار را تا زمانی که مایه تمام شود ادامه دهید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر می توانید از دو نوع بیسکویت پتی بور ساده و کاکائویی استفاده نمایید. در این مرحله باقیمانده پلاستیک را روی ظرف بکشید و آن را در یخچال قرار دهید.

آموزش تهیه دسر با بیسکویت ساده

بعد از گذشت حدود ۶ یا ۷ ساعت ظرف دسر را از یخچال خارج نموده و دسر را به همراه پلاستیک از قالب درآورده و جدا نمایید. سپس روی آن را با شکلات تخته ایی رنده شده تزیین نمایید. دسر را در ابعاد دلخواه با چاقوی تیز برش بزنید. دسر ساده و خوشمزه ما آماده سرو کردن است. در صورت دلخواه می توانید از این دسر، به عنوان دسر شب یلدا استفاده نمایید.

طرز تهیه دسر آسانطرز تهیه دسر با بیسکویتطرز تهیه دسر ساده

با کمی خلاقیت و تغییر در مواد اولیه می توانید دسر های مختلف و خوشمزه ایی را با این دسر تهیه نمایید و دسر ساده و خوش طعم خود را به شکل های مختلف تزیین کنید. در ادامه نمونه هایی از تزیین دسر با بیسکویت را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند ایده قابل توجهی برای تزیینات شما باشند.

دسر با یسکویت پتی بورتزیین دسر با خامه و شکلاتدسر با بیسکویت پتی بورتزیین ساده دسر با بیسکویت

امیدواریم از آموزش مطرح شده در زمینه تهیه دسر با بیسکویت پتی بور لذت برده باشید و حتما این دسر خوشمزه و عالی را امتحان کنید. علاوه بر این با مراجعه به بخش طرز تهیه دسر می توانید از آموزش تهیه دیگر دسر ها و ژله ها نیز دیدن فرمایید.

 

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید