تزیین تخم مرغ هفت سین زیبا و شیک با ایده های خلاقانه

0

جدیدترین مدل های تزیین تخم مرغ هفت سین با ایده های زیبا و خلاقانه و طرح های متنوع تزیین تخم مرغ را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه ضمن مشاهده این مدل های متنوع و زیبا می توانید از ایده های مطرح شده نیز استفاده نموده و از این طریق زیباترین تزیینات زیبایی برای سفره هفت سین سال جدید داشته باشید. در ادامه با این مدل های زیبا و جذاب همراه ما باشید.

مدل های جدید تخم مرغ هفت سین زیبا و متنوع :

روش های متعددی برای تزیین تخم مرغ وجود دارد که در بین آنها رنگ کردن تخم مرغ ها و نقاشی روی تخم مرغ ها پرکاربردترین و رایج ترین روش است. برای این کار می توانید از انواع تخم مرغ سفالی و همچنین تخم مرغ های طبیعی خالی یا آبپز شده استفاده کنید. رنگ مورد استفاده برای تخم مرغ ها گواش و رنگ اکرلیک است که زیبایی و جذابیت خاصی به تخم مرغ ها می بخشند. در ادامه نمونه هایی از طرح های ساده و آسان رنگ آمیزی و انواع تخم مرغ رنگی را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده جالب و قابل توجهی محسوب می گردند.

تخم مرغ های هفت سینتخم مرغ سفره هفت سینتخم مرغ جدید هفت سینمدل تخم مرغ هفت سینرنگ آمیزی تخم مرغ های هفت سینتزیین زیبای تخم مرغتزیینات جدید تخم مرغ

نقاشی روی تخم مرغ و رنگ کردن آنها زیبایی و جذابیت خاصی به تخم مرغ ها و  تزیین سفره هفت سین می بخشد. در صورتی که مهارت خاصی در زمینه نقاشی ندارید می توانید از انتقال طرح از طریق کاربن استفاده نموده و سپس به رنگ آمیزی آن بپردازید. نمونه های زیر الگوی قابل توجهی در این زمینه محسوب می گردند.

تخم مرغ هفت سینتخم مرغ سفره هفت سینمدل تخ مم رغ رنگیمدل تخم مرغ 7سین

برای تزیین تخم مرغ ایده های متنوع دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید تزیینات جذابی داشته باشید برای این کار از وسایل تزیینی از جمله وبان و گل استفاده کرده و تزیینات زیبایی داشته باشید.

تخم مرغ زیبای سفره هفت سینمدل تخم مرغ رنگی هفت سینتخم مرغ سفره هفت سینتخم مرغ رنگی هفت سینتخم مرغ برای هفت سینتخم مرغ هفت سینمدل تخم مرغ سفالیتخم مرغ زیبای هفت سینمدل تخم مرغ برای هفت سینمدل تخم مرغ تزیینی

یکی دیگه از روشهای خیلی جالب و دوست داشتنی برای تزیین تخم مرغ استفاده از کاموا و روبانهای رنگیه. مطمئنا همه یه مقداری از کامواهای رنگی که اول زمستون واسه بافتنی خریدیم رو هنوز تو خونه داریم، میتونیم اونها رو دور تخم مرغها بپیچیم و یا یه چیزهایی ببافیم و تخم مرغها رو باهاشون تزئین کنیم.

تزئین تخم مرغ هفت سین

تزئین تخم مرغ هفت سین

تزئین تخم مرغ هفت سینتزئین تخم مرغ هفت سینتزئین تخم مرغ هفت سینتزئین تخم مرغ هفت سین

با جدیدترین مدل های تزیین تخم مرغ آشنا شدید که می توانید از آنها در تزییثن سفره هفت سین استفاده نمایید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و جالب بتوانید زیباترین تزیینات را برای سفره هفت سین خود داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید