عکس های جدید کاردستی دهه فجر برای کودکان

1

ساخت کاردستی دهه فجر و بیست و دو بهمن را می توان به شکل ها مختلف انجام داد و انواع کاردستی های زیبا را برای کودکان تهیه نمود. در این مطلب قصد دارم به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع کاردستی های مناسب برای دهه فجر بپردازم که این کاردستی های زیبا برای مربیان مهد کودک ها و همچنین والدین عزیز الگویی مناسب است تا با ایده گرفتن از آنها کاردستی های متنوعی بریا بچه ها تهیه نمایند. در ادامه با این کاردستی های زیبا و متنوع همراه ما باشید.

مدل های روزنامه دیواری و کاردستی دهه فجر :

هدف ما از ساخت کاردستی دهه فجر و بیست و دو بهمن آشنایی بیشتر کودکان با این ایام است که اغلب این کاردستی ها با اموزش مربیان و والدین توسط کودکان و دانش آموزان تهیه می گردد. این مدل های کاردستی با مقوا و کاغذ تهیه می گردند و با ایده های خلاقانه و زیبا اغلب به شکل گل لاله که نماد شهید است، پرچم ایران، کبوتر و هواپیمایی که امام خمینی در آغاز دهه فجر با آن به ایران آمدند ساخته می شود و بیانگر شروع دهه فجر و پیروزی انقلاب است. برای ساخت اینگونه کاردستی ها می توان از نمونه های واقعی الگوبرداری نمود و از این طریق کاردستی های زیبایی تهیه کرد. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع کاردستی دهه فجر را ملاحظه می فرمایید که می توان با الگوبرداری از آنها کاردستی های زیبا و جالبی تهیه نمود.

کاردستی بیست و دو بهمن

کاردستی

آموزش کاردستی خلاقانه

ساخت کاردستی بیست و دو بهمن

کاردستی جدید

کاردستی پیروزی انقلاب

کاردستی کودکان

کاردستی دهه فجر

کاردستی کودکان

کاردستی برای دهه فجر

کاردستی جدید دهه فجر

مدل های روزنامه دیواری دهه فجر :

ساخت روزنامه دیواری دهه فجر یکی از کارهای هنری اموزشی زیبا برای ایام دهه فجر است که اغلب توسط دانش اموزان تهیه می گردد. ساخت روزنامه دیواری با مضمون دهه فجر و بیست و دو بهمن می تواند انتخاب مناسبی به عنوان کاردستی دهه فجر باشد که در ادامه نمونه هایی از این مدل کاردستی خلاقانه و زیبا را ملاحظه می فرمایید و با طرح های جدید و متنوع انواع روزنامه دیواری آشنا می شوید که هر یک ایده جالبی برای ساخت روزنامه دیواری شما به حسای می آیند.

کاردستی دهه فجر

کاردستی برای دهه فجر

کاردستی کودکان برای دهه فجر

کاردستی دهه فجر

کاردستی جدید

ساخت کاردستی

کاردستی کودکان

کاردستی کودکان

ساخت کاردستی

با انواع مختلف کاردستی دهه فجر آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و متنوع بتوانید کاردستی های جدید و جالبی تهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر مدل ها و آموزش های مربوطه نیز دیدن فرمایید و با طرح های جدید کاردستی های مختلف آشنا شوید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید