طرز تهیه کتلت خوشمزه و خوش طعم با سیب زمینی

1

یکی از آموزش های خیلی ساده و لازم برای همه خانم های کدبانو طرز تهیه کتلت سیب زمینی است که طعمی بی نظیر و خوشمزه دارد و با یادگیری آن می توانید این غذای خوش طعم را در سریع ترین زمان برای اعضا خانواده بپزید و از خوردن آن در کنار هم لذت ببرید. این غذای خوشمزه همچنین مطابق میل بچه ها نیز هست و به دلیل داشتن سیب زمینی بسیار مفید و دلچسب است. در ادامه آموزش مرحله به مرحله و کامل پخت کتلت را ملاحظه نمایید.

طرز تهیه کتلت سیب زمینی با روشی ساده و آسان :

همانطور که گفتیم قصد داریم در این مطلب طرز تهیه کتلت سیب زمینی را به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش دهیم که با پخت آن غذای خوشمزه و خوش طعم برای خود و سایر اعضا خانواده خواهید داشت. این آموزش عالی و بی نظیر را در ادامه ملاحظه نمایید.

مواد لازم برای پخت کتلت :

سیب زمینی: چهار عدد

پیاز : یک عدد

تخم مرغ: دو عدد متوسط

روغن: یک پیمانه

نمک، فلفل، زردچوبه: به مقدار نیاز

طرز تهیه کتلت خوشمزه و آسان :

اولین اقدام برای پخت کتلت فراهم آوردن وسایل مورد نیاز است. برای این کار ابتدا دو عدد سیب زمینی را آبپز نموده و بعد از سرد شدن رنده کنید، توجه داشته باشید که باید در تمایمی مراحل از رنده ریز استفاده کنید. دو سیب زمینی دیگر را به صورت خام رنده کنید، همچنین پیازی را که برای این غذا در نظر گرفته اید بعد از پوست کندن رنده نمایید.

طرز تهیه کتلت سیب زمینی

کتلت خوشمزه

پخت کتلت

در این مرحله سیب زمینی های رنده شده و پیاز را در ظرفی مخلوط نموده و ادویه و تخم مرغ ها را نیز به آن اضافه کنید و خوب ورز دهید تا کاملا مخلوط و یکدست شوند.

تزیین کتلت

حالا روغن را داخل ماهیتابه ریخته و صبر کنید تا کاملا داغ شود سپس مقداری از مواد کتلت برداشته و داخل روغن بیندازید. فقط توجه داشته باشید که باید در این مرحله حرارت شعله را کم کنید تا کتلت ها کاملا مغز پخت شوند.

کتلت با سیب زمینی

کتلت شما آماده س آن را در ظرف مورد نظر کشیده و سرو نمایید. توجه داشته باشید که این غذا ظاهری شبیه به فلافل دارد.

پخت کتلت

تزیین کتلت با ایده های جدید :

از مواد غذایی مختلفی برای تزیین کتلت می توان استفاده نمود اما رایج تر مواد خوراکی کاهو، گوجه، سبزیجات مختلف و خیار شور است که به بهبود طعم کتلت نیز کمک میکنند. در این بخش تصاویر مختلفی از تزیین کتلت را مشاهده می فرمایید که این تصاویر زیبا می توانند ایده جالبی برای تزیین غذا شما باشند.

طرز تهیه کتلتتهیه کتلتکتلت سیب زمینیتزیین جدید کتلت سیب زمینیتزیین کتلت جدیدطرز تهیه کتلت خوشمزهپخت کتلت

طرز تهیه کتلت را به طور کامل مشاهده نمودید، امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید و این غذای عالی و خوشمزه را تهیه نمایید. پیشنهاد میکنم به بخش آشپزی سربزنید و از دیگر مطالب و آموزش های ما استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید