نحوه چیدن هفت سین سال اسب به همراه تصاویر زیبا

1

چیدن هفت سین  سال اسب کار خیلی راحتیه و میشه از ایده های خیلی زیادی استفاده کرد. یکی از این پیشنهادها قرار دادن هفت سین داخل درشتکه متصل به اسبه که طرفدارهای خیلی زیادی داره. با این آموزش جذاب و متفاوت همراهم باشین.

آموزش مرحله به مرحله چیدن هفت سین سال اسب:

برای آماده کردن این  هفت سین زیبا و دوست داشتنی به یه مجسمه اسب، یه درشتکه و یک متر پارچه یا کیسه گونی احتیاج داریم. قبل از انجام هر کاری باید هفت تا کیسه کوچولو آماده کنیم. برای اینکار پارچه مورد نظرتونو به شکل مستطیل برش بدین اونو از وسط تا بزنین و لبه هاشو به هم بدوزین طوری که فقط قسمت بالا باز باشه.

هفت سین

داخلش رو هم میتونین ابا پنبه یا پشم شیشه پر کنین. بعد از پر کردن کیسه ها، هر کدوم از سین های هفت سین سال اسب رو داخل یکی از کیسه ها بذارین طوری که کمی از سطح کیسه بالاتر باشه و به راحتی دیده شه. البته به جای کیسه میتونین از سبد های حصیری کوچیک هم استفاده کنین و سین ها رو داخل سبدها بذارین.

هفت سین

 هفت سین

بعد از قرار دادن سین ها و تکمیل شدن کیسه ها، برید سراغ گاری یا درشتکه ایی که قراره هفت سین سال اسب رو داخل اون بچینین. میتونین از درشتکه های موجود توی بازار استفاده کنین و همینطور میتونین با چوب یا کارتن و مقوا یه درشتکه خیلی قشنگ و مناسب بسازین و درشتکه رو اونطور که خودتون دوست دارین تزئین کنین.

هفت سین

برای ادامه کار درشتکه رو با یه تکه نخ قیطان یا طناب به مجسمه اسب وصل کنین. البته میتونین به جای مجسمه از اسب های چوبی و یا حتی عروسکی هم استفاده کنین.

هفت سین

به همین راحتی هفت سین سال اسب شما آماده شد. میتونین از یه میز دو طبقه استفاده کنین و آینه قرآن و تنگ ماهی رو هم روی یه طبقه  بذارین تا نمای قشنگتری به هفت سین سال اسب تون بده.

هفت سین

من توی درشتکه خودم شش تا سین گذاشتم و هفت سین رو روی یه سبزه بزرگ گذاشتم، اینطوری نمای کلی هفت سین سال اسب شبیه به یه مزرعه س . اینم عکس هفت سین سال اسب امسال من.

هفت سین

امیدوارم خوشتون اومده باشه. سال خوبی داشته باشین.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید