نحوه ساخت پاپیون با روبان های رنگی و زیبا

5

همینطور که همه میدونیم ساخت پاپیون با روبان های رنگی از کارهای خیلی زیبا و پرکاربرد به حساب میاد. خیلی وقتها برای تزئین جهیزیه عروس، تزئین جعبه هدیه، تزئین انواع وسایل و حتی برای ساخت انواع گل سر و کلیپس بهترین روشی که به ذهنمون میرسه ساخت پاپیون با روبان های مختلفه. امروز تصمیم دارم ساخت پاپیون با روبان رو به شما دوستهای خوبم آموزش بدم. پس تا پایان همراهم باشین.

آموزش ساخت پاپیون با روبان های ساتن:

مرحله اول برای ساخت پاپیون با روبان، انتخاب روبان مناسب برای این کاره. از اونجا که اغلب روبانها از جنس ساتن هستن بهتره بسه به نوع پاپیونی که میخواین داشته باشین رنگ و نوع روبان رو انتخاب کنین. برای شروع ساخت پاپیون با روبان تکه ایی از روبان رو جدا کرده و و دوسر اونو با چسب به هم بچسبونین.

ساخت پاپیون با روبان

بعد از چسبوندن دو سر روبان به هم، وسط روبان رو به هم میدوزیم و جمع میکنیم.

ساخت پاپیون با روبان

با توجه به اندازه پاپیونی که مدنظر دارین، چند تکه از روبان جدا کنین و با روشی که توضیح دادم اونها رو به شکل مرحله قبل در بیارین. تو این مرحله از ساخت پاپیون با روبان، تکه های آماده شده رو به هم وصل کنین.

ساخت پاپیون با روبان

برای آخرین مرحله از ساخت پاپیون با روبان میتونین از انواع مروارید و سنگ های تزئینی روی اون استفاده کنین.

 ساخت پاپیون با روبان

پاپیون آماده شده رو میتونین روی یه گل سر بچسبونین و یا روی هر وسیله تزئینی دیگه. از این نوع پاپیون میتونین به راحتی برای تزئین جهیزیه عروس هم استفاده کنین.

ساخت پاپیون با روبان

ساخت پاپیون با روبان

دیدین که ساخت پاپیون با روبان کار خیلی راحتیه. یه آموزش خیلی راحته دیگه هم براتون دارم که امیدوارم این پاپیون هم مورد پسندتون واقع شه.  تو این روش اصلا لازم نیست روبان رو به تکه های کوچکتر تقسیم کنین. فقط کافیه از یه تکه آکاسیف باریک استفاده کنین و ساخت پاپیون با روبان رو روی اون آکاسیف انجام بدین.

ساخت پاپیون با روبان

روبانها رو مطابق شکل دور آکاسیف بپیچین و این کار رو تا اونجا ادامه بدین که پاپیون به اندازه دلخواهتون در بیاد.

ساخت پاپیون با روبان

ساخت پاپیون با روبان

تو مرحله آخر از ساخت پاپیون با روبان آکاسیف رو بردارین و با دست پاپیون رو مرتب کنین.

ساخت پاپیون با روبان

ساخت پاپیون با روبان

از این نوع پاپیون میتونین برای تزئین جهیزیه عروس و همینطور تزئین انواع هدیه استفاده کنین. امیدوارم از آموزش امروز نهایت استفاده رو برده باشین. موفق باشین.

 

 

اشتراک گذاری

۵ دیدگاه

یک نظر دهید