مدل عروسک خمیری زیبا و فانتزی با ایده های جدید

1

مشاهده مدل عروسک خمیری جدید و متنوع کمک می کند زیباترین و شیک ترین مجسمه ها و عروسک ها را با خمیر چینی تهیه نمایید و با الگوبرداری از مدل های مختلف زیباترین عروسک ها را تهیه نمایید. بر همین اساس در این مطلب مدل های زیبا و جدید انواع عروسک های خمیری را گردآوری کرده ایم که هریک می توانند ایده مناسب و جالبی برای ساخت عروسک های شما باشند. در ادامه با مشاهده این مدل های جذاب و شیک همراه ما باشید.

مدل عروسک خمیری جدید و زیبا :

با ایده گرفتن از مدل عروسک خمیری جدید و متنوع می توانید عروسک های فانتزی زیبایی تهیه نمایید و با استفاده از خمیر چینی به ساخت عروسک های جدید بپردازید. عروسک های زیر با استفاده از خمیر چینی به راحتی تهیه می شوند و می توانید آنها را به عنوان وسایل تزیینی برای تزیین اتاق کودک، تزیین اتاق خواب و آشپزخانه و همچنین به عنوان دکوری مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مدل های فانتزی و زیبای عروسک با خمیر چینی را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل ها می توانند ایده مناسب و جذابی برای ساخت عروسک شما باشند.

مدل عروسک خمیری فانتزی

عروسک خمیری جدید

ساخت عروسک خمیری

ساخت عروسک با خمیر چینی

عروسک جدید خمیری

ساخت عروسک خمیری

عروسک خمیری لاک پشت

عروسک خمیری پرنده

مدل عروسک جدید با خمیر چینی

عروسک با خمیر چینی

مدل عروسک خمیری برای در یخچال و کابینت :

یکی از کاربردهای مهم عروسک های خمیری و عروسک سازی با این روش، تزیین آشپزخانه و همچنین تزیین در یخچال و کابینت است که زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می دهد. برای ساخت این مدل عروسک ها کافی است سطح پشت عروسک صاف و یکدست باشد و قبل از خشک شدن خمیر چینی به کمک چسب چوب، به آن آهن ربا متصل کنید تا به سطح کابینت ها و یخچال به راحتی بچسبد. تصاویر زیر نمونه هایی از این سبک عروسک خمیری است که می توانید مورد استفاده قرار دهید.

مدل مگنت یخچالی

عروسک خمیری

مگنت یخچالی خمیری

مگنت کابینت با خمیر چینی

مگنت یخچالی جدید

عروسک خمیری مار

مدل عروسک فانتزی با خمیر

ساخت عروسک جدید

چندین مدل عروسک خمیری شیک و زیبا را مشاهده نمودید، امیدواریم از این نمونه ها، الگوهای مناسبی برای ساخت عروسک خمیری گرفته باشید. پیشنهاد می کنیم در بخش عروسک سازی از مدل های متنوع انواع عروسک و همچنین آموزش های زیبای ساخت عروسک های مختلف نهایت استفاده را ببرید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید